Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:43:17 GMT

راه یابی سه جوان سقزی به اردوی تیم ملی مهارت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۹۶۲۸

راه یابی سه جوان سقزی به اردوی تیم ملی مهارت

کاوه احمد زاده گفت: مسابقات ملی مهارت هر ساله در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری و مسابقات جهانی مهارت نیز هر ۲ سال یک بار به میزبانی یکی از کشور‌های عضو سازمان جهانی مهارت برگزار می‌شود.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سقز گفت: در مرحله شهرستانی، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سقز در هفت رشته شرکت کننده داشت و منتخبین شهرستانی این رشته‌ها در سال ۱۴۰۰ به سنندج اعزام شدند که سقز در چهار رشته تاسیسات الکتریکی، کابینت سازی چوبی، فناوری اتومبیل و لوله کشی و گرمایشی حائز رتبه نخست و مقام اول استان کردستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوگفت:یکی از شرکت کنندگان به نام پارسا فیروزی در رشته تاسیسات الکتریکی به دلیل مشغله کاری از حضور در مرحله کشوری انصراف داد، محمد ابراهیم نژاد در رشته فناوری اتومبیل، محمد مرادی رشته کابینت سازی چوبی و سینا، ولی پور در رشته لوله کشی و گرمایشی به مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت اعزام شدند.

احمد زاده می گوید: مهارت آموختگان سقزی در این مسابقات به ترتیب موفق به کسب مدال طلا در رشته فناوری اتومبیل، مدال برنز در رشته کابینت سازی چوبی و دیپلم افتخار در رشته لوله کشی و گرمایشی شدند که این سه مهارت آموز به اردوی تیم ملی مهارت دعوت شدند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سقز گفت: تاریخ دقیق مسابقات جهانی شانگ‌های به دلیل وضعیت ناشی از بیماری کرونا اعلام نشده، اما به احتمال زیاد این مسابقات پاییز ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و منتخبین افتخارآفرین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سقز تا زمان برگزاری مسابقات جهانی در اردوی آمادگی خواهند بود.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی مهارت تا شهریور ماه سال جاری ادامه دارد و بعد از آن، اعضای تیم ملی مهارت انتخاب و به مسابقات جهانی شانگ‌های اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقه ملی مهارت فنی و حرفه ای کردستان مرکز آموزش فنی و حرفه ای سقز مسابقات جهانی تیم ملی مهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای