Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن داوری معاون استاندار و فرماندار مشهد در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: عصر امروز فردی که تحت تاثیر تفکرات استکبار جهانی و تکفیری بوده، با حضور در حرم مطهر رضوی به سه نفر از روحانیون جهادی در عرصه فرهنگی شهر مشهد حمله می کند و توسط چاقو این سه نفر را مورد حمله قرار می دهد که یک نفر از این عزیزان به درجه رفیع شهادت می‌رسد و دو نفر دیگر مصدوم شده و توسط عوامل مربوطه به بیمارستان جهت درمان منتقل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد ضارب نیز توسط زائران و ماموران حاضر در صحنه دستگیر می‌شود و تحویل مقامات امنیتی می‌شود.

وی افزود: تحقیقات تحقیقات تکمیلی توسط مقامات امنیتی در حال بررسی است و پس از بررسی ابعاد آن توسط مقامات امنیتی اطلاع‌رسانی خواهد شد. این اقدام بسیار ناگوار و اهانت به ساحت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را محکوم می‌کنیم و به خانواده این عزیزان و همه مردم مشهد تسلیت عرض میکنیم. قطعاً تمام حوزه های ماموریتی مربوطه در راستای کشف این اقدام فعال هستند که با عامل یا عوامل مربوطه برخورد مناسب انجام می شود.

فرماندار مشهد در پاسخ به این که آیا ارتباطی بین این حادثه و حادثه ۲ روز پیش که منجر به شهادت ۲ طلبه در گنبد کاووس وجود دارد، خاطرنشان کرد: هنوز ارتباطی بین این دو حادثه کشف نشده است. ضمن این که هنوز مشخص نیست گروه یا عوامل خاصی پشت صحنه این جریان هستند. ابعاد آن در حال بررسی است و پس از جمع بندی مقامات امنیتی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی سوءقصد فرماندار مشهد مقامات امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود

به گزارش جام جم- به منظور بررسی مسائل و مشکلات و دغدغه‌مندی مردم شریف عالیشهر فرماندار بوشهر به همراه معاونین، بخشدار مرکزی و چند تن از مدیران شهرستانی بازدیدی از برخی نقاط شهرعالیشهر داشت.   فرماندار بوشهر؛در همین زمینه با توجه به مشکلات بخش اورژانس نشستی نیز در پایگاه اورژانس شهر عالیشهر داشت در این نشست که چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر حضور پیدا کردند موضوعات مهمی از قبیل؛ فاضلاب،روشنایی میادین و معابر،سگ‌های بلاصاحب، حمل و نقل بین شهری، اورژانس، مشکلات مرکز درمانی و سایر مسائل دیگر مورد بررسی قرار گرفت. در پایان مقرر شد جلسه مفصلی با مدیران کل و مسئولین مربوطه در عالیشهر تشکیل و موضوعات به صورت تخصصی پیگیری و حل و فصل گردد.

دیگر خبرها

  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند