Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار البرز گفت: رئیس‌جمهور همراه با جمعی از اعضای هیئت دولت پنجشنبه هجدهم فروردین‌ماه به استان البرز سفر می‌کند.

به گزارش ایران اکونومیست از کرج، مجتبی عبداللهی با اعلام اینکه رئیس جمهور روز پنجشنبه به استان البرز سفر می‌کند اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته ورود رئیس جمهور به استان البرز، در قالب نوزدهمین سفر استانی، مصادف با پنجم ماه مبارک رمضان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی اضافه کرد: برگزاری نشست شورای اداری استان و دیدار با اقشار مختلف مردم با حضور رئیس دولت و مسئولان استانی نیز برای نوزدهمین سفر استانی رئیس جمهور پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از نمایندگان رئیس جمهور و وزرا نیز به شهرستان‌های البرز سفر خواهند کرد ادامه داد: رئیس‌جمهوری در قالب نوزدهمین سفر استانی هیئت دولت و در سال 'تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین' به‌منظور بررسی اولویت‌های توسعه‌بخشی و تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات مردم به استان البرز سفر می‌کند.

استاندار البرز گفت: امید است با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته مردم استان البرز از مصوبات و موهبت‌های سفر ریاست ‌جمهور برخوردار شوند.

ح+

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استان البرز سفر رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید

ایسنا/بوشهر  رییس مرکز مدیریت راههای استان بوشهر گفت: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

محبوبه شهریاری روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: براساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده‌ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر 25 درصد نسبت به سال 1401 افزایش داشته یعنی رتبه دوم کشوری را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه‌های ترددشمار، طی سال گذشته 25 میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماههای فروردین و آذرماه بوده است.

وی درخصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سالجاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و 380 هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب 11 درصد و 8 درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راههای استان خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی