Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی راهیان شهادت اقدامات ایام نوروز این گروه جهادی در منطقه محروم استان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

مصطفی عظیمی، مسئول گروه جهادی راهیان شهادت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در اردوی جهادی نوروز ۱۴۰۱ گروه جهادی راهیان شهادت، پیوندمان را در لحظه تحویل سال در کنار گلزار شهدای گمنام روستای چگردک شهرستان دلگان جنوب استان سیستان و بلوچستان به صورت ساده برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عظیمی ادامه داد: من با همسرم تصمیم گرفتیم زندگیمان را جهادی آغاز کنیم از اینرو هزینه ازدواجمان را برای ۹ زوج جوان کم برخوردار گذاشتیم تا با تامین جهیزیه و هزینه مراسم پیوند این ۹ زوج پویش سفیر ازدواج آسان را ایجاد کنیم که در نهایت منجر به ۱۰ ازدواج آسان و شادی مردم در این روستا‌ها شد.



مسئول گروه جهادی راهیان شهادت افزود: در این دوره جهادی افتتاح بزرگترین مدرسه جهادی ساز را با زیر بنای ۴۸۰ متر مربع و شش کلاس درس، آزمایشگاه و همه امکانات و استاندار‌های روز نوسازی مدارس را در محرومترین نقطه کشور داشتیم که در شش دوره جهادی با کمترین هزینه به نفع بیت المال با کمک مالی بنیاد برکت و همت جهادگران گروه جهادی راهیان شهادت به بهره برداری و افتتاح رسید.

 

مصطفی عظیمی خاطر نشان کرد: گروه جهادی راهیان شهادت در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، پزشکی، پیراپزشکی، اقتصادی، اشتغال خانوار و احداث کتابخانه در بخش خواهران این گروه خدمات ارزنده فراوانی در سطح ۱۴ روستا و بخش این شهرستان نیز داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گروه جهادی راهیان شهادت مدرسه جهادی اردوی جهادی خدمات رسانی به مناطق محروم گروه جهادی راهیان شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ شرکت ۵۰ گروه جهادی خوزستان در طرح عهد خدمت موجب شد این استان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.
طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد. در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
در این گروه‌های جهادی خوزستان، هزار و ۱۹۲ دانشجو حضور داشتند که از نظر تعداد پس از استان تهران رتبه دوم را کسب کردند. خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفت. توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها بود.

دیگر خبرها

  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی