Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در دیداری خانگی مقابل پیکان بدون گل متوقف شد و این نتیجه در حالی به دست آمد که آبی پوشان بیش از یک نیمه ۱۰ نفره بازی کردند. با این نتیجه دو رکورد برای دو تیم حفظ شد. رکورد اول شکست ناپذیری استقلال بود و شاگردان مجیدی توانستند در پایان بیست و چهارمین بازی فصل هم شکست ناپذیر باقی بمانند؛ و رکورد دوم برای پیکان بود که این تیم همچنان در هیچیک از بازی‌های خارج از خانه شکستی دریافت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بازی استقلال و پیکان به صورت مستقل و خارج از لیگ نقد شود، از نظر فنی می‌توان آبی پوشان را زیر سئوال برد و بر آنها انتقاداتی وارد ساخت که شاید ارتباطی هم با تصمیم جنجالی داور در دقیقه ۴۰ نداشته باشد. اتفاقاتی نظیر تغییر ساختار و سیستم دفاعی آن هم در حالی که کمبود بازیکن در پست دفاع میانی وجود نداشت که این موضوع پیامدهایی را برای آبی پوشان به همراه داشت که مهم‌ترین آن اخراج سیلوا در دقیقه ۴۰ بود. اما بهتر است استقلال و دیدار این تیم برابر پیکان را در پروسه یک لیگ بلند مدت و فرسایشی مورد نقد قرار گیرد.

هر تیمی در دنیا در لیگ‌ها و یا هر تورنمنت دیگری ممکن است در مقاطعی دچار افت شده و از فرم ایده آل خود خارج شود که این اصلاً غیر عادی نیست و این حق را می‌توان برای استقلال هم قائل بود که مقابل پیکان (یا هر تیم دیگری) دچار افت شود.

استقلالی‌ها که نزدیک به یک فصل را بدون شکست و با کمترین گل خورده پشت سر گذاشته‌اند تا با بهترین شرایط بیشترین شانس را نسبت به همه تیم‌های لیگ برتر برای قهرمانی داشته باشند، حالا به درجه‌ای از شخصیت تیمی رسیده‌اند که حتی در شبِ بد تیمی شان و در حالی که بیش از یک نیمه ۱۰ نفره بازی می‌کنند، باز هم نه می‌بازند و نه گل می‌خورند؛ و این نشانه اوج شخصیت تیمی و اعتماد به نفس در این تیم است.

شاید از نظر فنی بر استقلال و عملکرد این تیم چندین نقد وارد باشد و بتوان از آنها ایرادات فنی گرفت، اما باید این را در نظر داشت که آبی پوشان حتی با این مشکلات و ایرادات که بر آنها وارد است، باز هم از سایر تیم‌های حاضر در لیگ برتر عملکرد بهتری دارند و این بهتر بودن را آمارهای لیگ نشان می دهند.

شاگردان مجیدی در این فصل چالش‌های بزرگ کم هم نداشته‌اند که هر بار توانسته‌اند بر این دردسرها غلبه کرده و برای چهاردهمین هفته متوالی به صدرنشینی شان ادامه دهند.

آبی پوشان مقابل پیکان یک فرصت طلایی را برای افزایش فاصله شان در جدول با تعقیب کنندگان از دست دادند که این باعث خشم و ناراحتی آنها شد؛ وگرنه این نتیجه مساوی با شرایطی که در بازی شاهد بودیم، نمی‌تواند خیلی هم برای این تیم بد باشد.

استقلال در پایان فصل ۶ بازی در پیش دارد که باید به ترتیب با سپاهان، شهر خودرو، فولاد، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان دیدار کند که از این بازی‌ها دیدار این تیم سپاهان، فولاد و مس رفسنجان خارج از خانه است. باید دید مجیدی و شاگردانش قادرند در پایان فصل هم این برتری خود را نسبت به دیگر رقبا حفظ کرده و در پایان قهرمان فصل بیست و یکم شوند یا خیر.

کد خبر 5460404 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پیکان تهران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتسال ایران وحید شمسایی فوتسال تیم فوتبال هوادار تهران کشتی آزاد کشتی فرنگی فرهاد مجیدی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان

به گزارش ورزش سه، این بازیکن جوان که تیمش امروز مقابل سپاهان بازی خواهد کرد، درباره این مسابقه گفت: فصل سختی را پشت سر می‌گذاریم، اولین سالی است که در لیگ دسته اول حضور دارم و شرایط سخت افزاری متفاوتی با تیم های لیگ برتر دارند سال ها در آکادمی و تیم بزرگسالان فولادخوزستان حضور داشتم و با امکاناتی که در اختیار داشتیم تمرینات حرفه ای را پشت سر می‌گذاشتم ولی این فصل امکانات اولیه تمرین را هم نداریم. البته فوتبال است و این اتفاقات برای هر بازیکنی رخ می‌دهد، حتی در تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان هم این چنین بی پولی و سختی هایی را نداشتم اما برای آینده خود تلاش می‌کنم و قصد دارم فصل بعد به لیگ برتر بازگردم، در حال حاضر ۲۳ سال دارم و اولین سال بزرگسالان من محسوب می‌شود به آینده امیدوار هستم.

بازیکن سابق تیم ملی امید درمورد بازی با سپاهان بیان کرد: بالاخره سپاهان پر مهره ترین تیم حال حاضر ایران است و بازی با این تیم سخت است. مربی خارجی با کیفیتی دارند که هر بازیکنی در هر تیمی را زیر نظر می‌گیرد و نمونه مهمش جذب عیسی مرادی از لیگ یک بود، تیم سرعتی و بسیار تاکتیک پذیری هستند ولی ماهم توسط کادرفنی مان این تیم را آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌دانیم. قطعا در این بازی بزرگ دوندگی بالا می‌خواهد و برای مهار ستاره های سپاهان باید بیشتر از تیم حریف دوندگی داشته باشیم. بچه های ماهم بجز مسائل مالی از نظر ذهنی آماده یک بازی زیبا و در شان فوتبال خوزستان هستیم و می‌خواهیم خود را ثابت کنیم.

مهاجم فصل قبل نفت آبادان درخصوص آخرین وضعیت استقلال گفت: تمرینات منظمی را در این یک هفته پشت سر گذاشتیم و باتوجه به لغو بازی مان مقابل فجر استراحت لازم را داشته ایم و برای ارائه یک بازی هوادار پسند و در انتها کسب نتیجه لازم و صعود به مرحله بعد وارد مسابقه می‌شویم . بچه ها به این باور رسیده اند که می‌توانیم سپاهان را شکست دهیم، ترکیب تیم ما متشکل ازبازیکنان باتجربه و جوانان خوزستانی است. ما سال ها در فولادخوزستان بازی کرده ایم و تجارب بازی های بزرگ را داریم و از لحاظ فردی هیچ تفاوتی با تیم حریف نداریم و از هواداران عزیز خوزستانی می‌خواهیم ما را در این بازی تنها نگذارند و یار دوازدهم ما باشند چون حضورشان در ورزشگاه برای ما دلگرمی محسوب می‌شود.

نامداری درخصوص عملکرد خود چنین گفت: در این فصل در تمامی ۲۸ مسابقه به صورت فیکس برای تیمم به میدان رفتم و توانستم پنج پاس گل و دو گل برای استقلال به ثمر برسانم و در بازی های آینده به دنبال ارتقا آمار فردی هستم تا فصل بعد مجدد به لیگ‌برتر بازگردم.

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • زیباترین بازی سال به کام آلومینیوم ؛ کامبک طلایی در اراک | اوسمار فقط در اراک می‌بازد
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان