Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:53:46 GMT

ایمنی گود برج میلاد همیشگی نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۶۰۴۴

ایمنی گود برج میلاد همیشگی نیست

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مهدی صالحی درباره آخرین وضعیت گودهای رهاشده در منطقه ۲ اظهار کرد: گودهای ما در بحث ایمن‌سازی موقت به نتایج خوبی رسیده اند ولی این گودها دائما باید نگهداری شوند چرا که گود رهاشده به صورت مستمر نیاز به پایش و نگهداری دارد.

وی با بیان اینکه ۵ گود مهم رها شده در منطقه وجود دارد که تحت کنترل هستند، افزود: گود برج میلاد که متعلق به سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران است و از سال ۱۳۹۲ گودبرداری شده است در حال حاضر  ایمن است ولی این یک فرایند دائمی است و تا زمانی که سازه آنها ساخته و به صورت کامل اجرا نشود نمی‌توان بحث ایمنی دائمی آنها را مطرح کرد و این پایدارسازی ها موقت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

صالحی گود واقع در خیابان ایران زمین، بازارچه قدیم را دیگر گود مهم رها شده در منطقه ۲ برشمرد و بیان کرد: شروع گودبرداری و عملیات اجرایی این گود به سال ۱۳۹۱ بر می‌گردد که پس از مکاتبات و صدور اخطاریه‌های ایمن‌سازی به مالک توسط شهرداری پر شد و در حال حاضر ایمن است؛ همچنین گود دیگری واقع در خیابان زرافشان، خیابان گلسا که مالک شخصی دارد نیز با اخذ دستور قضایی ایمن‌سازی شد.

شهردار منطقه ۲ گفت: گود دیگری در خیابان حافظی روبروی سازمان آب و متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است که پیگیری در خصوص اخذ دستور قضایی جهت ایمن سازی و یا پرکردن گود مذکور به نتیجه رسید و ایمن سازی شد؛ علاوه بر این در بلوار فرحزادی نبش دادمان نیز گود رها شده ای متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است که جلسه ای با نماینده ستاد اجرایی برای تعیین تکلیف گود تشکیل و مقرر شده بود تا ذینفع در اسرع وقت نسبت به پایدار سازی گود و اجرای فونداسیون اقدام کند. ضمن اینکه شهرداری ناحیه ۸ اخذ دستور قضایی جهت ایمن سازی گود را پیگیری کرد و گود ایمن سازی شد.

به گزارش ایرنا، شهرداری منطقه دو در شمال غرب پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهر تهران شهرداری منطقه دو تهران برج میلاد تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران شهرداری منطقه دو تهران برج میلاد تهران شهر تهران شهرداری منطقه دو تهران برج میلاد تهران ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری آغاز شد.

عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر به عنوان سومین خیابان و در ادامه پیاده‌راه شدن خیابان‌های منتهی به میدان تاریخی همدان با یکصد میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

صبح امروز و در پی بازدید میدانی خبرنگار مهر از پروژه، متوجه نمایان شدن شواهدی از آثار تاریخی در حین اجرای این عملیات شده و انتظار می‌رود هماهنگی و همکاری بین شهرداری و اداره کل میراث‌فرهنگی همدان سبب حفظ این آثار شود.

کد خبر 6097209

دیگر خبرها

  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!