Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با هیأت رئیسه دانشگاه جامع علمی کاربردی، حمایت کامل خود را از برنامه‌های این دانشگاه به ویژه در زمینه تربیت تکنسین، جذب دانشجوی خارجی، ایجاد صندوق پژوهش و فناوری اعلام کرد.

زلفی گل افزود: ضرورت دارد دوره‌های پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی مجدداً احیا و اجرا شود همچنین پذیرش دانشجوی خارجی می‌بایست در اولویت اصلی کاری دانشگاه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این نشست گفت: حذف تکنسین یکی از مشکلات اصلی آموزش عالی است و تربیت تکنسین فناوری می‌بایست با محوریت دانشگاه جامع علمی کاربردی متناسب با دانش و فناوری روز دنیا انجام شود.

وی تاکید کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی باید سهم مشخصی از اشتغال دانش بنیان را برعهده بگیرد و برای تحقق آن تلاش کند.

خیرالدین اظهار داشت: ایجاد شتاب دهنده‌ها و برگزاری استارت آپ ها بسیار مهم است و مراکز رشد نیز می‌بایست تأسیس شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه جامع علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر کرمی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، «محمدعلی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفری یک روزه به یاسوج از برخی پروژه‌های این دانشگاه بازدید می‌کند.

وی بیان داشت: از جمله برنامه‌های وزیر علوم در این سفر، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی و بازید از چندین پروژه فعال است.

وی مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیئت رئیسه، دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه و زیارت مقبره شهید گمنام، را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

کرمی افزود: وزیر علوم در این سفر در نشست آمایش آموزش عالی که با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و دیگر مسئولان برگزار می‌شود، شرکت کرده و نشستی نیز با اعضای هیئت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی خواهد داشت.

کد خبر 6088508

دیگر خبرها

  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • برگزاری مجدد کنکور در یک منطقه متاثر از وقوع سیل
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند