Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:18:29 GMT

یک خوزستانی، معاون هیات عالی نظارت اموال تملیکی کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۶۴۱۷

یک خوزستانی، معاون هیات عالی نظارت اموال تملیکی کشور شد

ایسنا/خوزستان طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، سید محمد سادات ابراهیمی به عنوان معاون هیات عالی نظارت اموال تملیکی کشور منصوب شد.

مراسم تکریم و معارفه معاون سابق و جدید هیات عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور با حضور دکتر سید عباس حسینی معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد و دکتر علیرضا زمانی رییس هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی و جمعی دیگری از مدیران در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بر این اساس ضمن تقدیر از خدمات سیف‌اله اسلامی معاون سابق، طی حکمی از سوی سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، سید محمد سادات ابراهیمی به عنوان معاون هیات عالی نظارت این سازمان منصوب شد.

متن حکم وی به شرح زیر است:

"جناب آقای سید محمد سادات ابراهیمی

با سلام

نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به مفاد ماده ۲۲ قانون تاسیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و اساسنامه آن و مصوبه مورخ  ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده آن سازمان، به موجب این حکم به عنوان معاون هیات عالی نظارت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی منصوب می‌شوید.

همکاری، همدلی و همراهی در این ماموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است، امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید."

سید محمد سادات ابراهیمی سوابق اجرایی و مشاوره‌ای متعددی از جمله نمایندگی مجلس شورای اسلامی طی دو دوره (شهرستان‌های شوشتر و گتوند)، مشاور معاونت تقنین معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، مشاور امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و مشاور مدیرعامل بانک کشاورزی در امور مجلس را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان انتصاب سازمان اموال تملیکی معاون هیات عالی نظارت اموال تملیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استانداری، راه وشهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رییس شورا هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیات ویژه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیات ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آنده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطائی افزود: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان