Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،استاد محمد علی قویدل فرد با حضور در محل مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس ضمن بازدید از صنایع دستی این مرکز با مسلم عاشوری سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس در یک‌ نشست صمیمی به گفتگو پرداخت.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس، مسلم عاشوری سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری در این نشست ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات مردم شریف شهر بندرعباس و تشکر از حضور محمد علی قویدل فرد استاد فرهنگ ، هنر و ادبیات و از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون اظهار داشت: شهر بندرعباس در تاریخ ۱۰ آبانماه ۱۳۹۸ در زمینه صنایع دستی و هنرهای بومی به زنجیره شهرهای خلاق دنیا پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: استاد محمد علی قویدل فرد در زمینه فرهنگ ، هنر و آیین ها و سنت های هرمزگان اطلاعات کامل و جامعی دارد و صاحب تجربه است که همراهی وی با مرکز خلاقیت می تواند در پیشبرد اهداف شهر خلاق بندرعباس مفید واقع شود لذا ارتباط ما با این استاد گرانقدر مستمر خواهد بود.

 

در ادامه استاد محمد علی قویدل فرد ضمن تشکر از دعوت مسلم عاشوری سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری برای اين بازدید و نشست و تبریک‌ ماه مبارک‌ رمضان و قبولی طاعات و عبادات همگان بیان داشت: محیط کاری مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس با قرار دادن صنایع دستی استان در آن تبدیل به یک محیط زیبا و دل انگیز شده که می تواند صنایع دستی استان را به کل کشور و حتی جهان معرفی کند.

 

محمد علی قویدل فرداعلام کرد: بر این گستره نقش آفرین می بالیم که خود را بر سکوی افتخارات غرور انگیز شهری خلاق عنوان کنیم لذا ما هرمزگانی ها سرشار از صمیمیت ، سادگی ، استعداد و توانایی هستیم که می تواند زبانزد همگان باشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قویدل بندرعباس هنرمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان در این روزهای سخت به ‌کارگران ‌توجه ویژه کنند

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان با اشاره به اینکه کارگران دغدغه‌های زیادی دارند گفت: کارفرمایان در این روزهای سخت به ‌کارگران ‌توجه ویژه کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار اباذر سالاری در آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس با تبریک روز کار و کارگر اظهار داشت: کارگران قشر بسیار زحمتکشی هستند که برای تامین رزق حلال به سختی تلاش می‌کنند. 

وی افزود: کارگران انسانهای شریفی هستند که می‌خواهند با اراده قوی و تکیه بر توان و قوت بازوی خود به کسب درآمد بپردازند و در این بین با وجود مشکلات متعدد، متعهدانه به انجام کارهای خود می‌پردازند. 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) گفت: می‌توانیم به جرأت بگوییم نانی که کارگران بر سر سفره می‌برند جزو حلال‌ترین رزق‌هاست چرا که با حداقل حقوق و دستمزد بیشترین زحمات را متقبل می‌شوند. 

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی اظهار داشت: کارگران عزیز دغدغه‌های فراوانی دارند که باید این دغدغه‌ها رفع شود؛ مهم‌ترین دغدغه این قشر زحمتکش به تامین معیشت و البته امنیت شغلی بر می‌گردد که بایستی این دو دغدغه مهم از سوی مسئولان مرتبط برطرف و حق و حقوق کارگران به موقع پرداخت شود. 

سردار سالاری با اشاره به برگزاری جشن گرامیداشت روز کار و کارگر از سوی شهرداری بندرعباس گفت: برگزاری این جشن از یک سو و البته توجه شهرداری به مسئله پرداخت به موقع دستمزد کارگران جای تقدیر دارد، این جشن حرکت ارزشمندی بود که در خانواده قشر کارگر نیز تاثیر دارد. 

وی در ادامه با توجه به مسائل مهم اقتصادی کشور تاکید کرد: مسئولان و کارفرمایان در این روزهای سخت بیش از آنچه هست هوای کارگران و تامین معیشت آنان را داشته باشند. 

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • آیین تحلیل از ۲۵۰۰ کارگر شهرداری بندرعباس
  • آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم
  • کارفرمایان در این روزهای سخت به ‌کارگران ‌توجه ویژه کنند
  • خلاقیت و استفاده از روش‌های نوین آموزشی دلیل انتخاب معلم نمونه کیش
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • ملوان نداجا، قهرمان لیگ کانوپولو شد