Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@17:19:34 GMT

همه چیز درباره دوربین مداربسته هایلوک

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۶۷۵۰

همه چیز درباره دوربین مداربسته هایلوک

محصولات هایک ویژن تنوع زیادی دارند. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت دوربین مداربسته هایلوک می باشد. که به عنوان یک برند جدید وارد بازار رقابتی تجهیزات امنیتی و نظارتی شد. شعار اصلی محصولات برند هایلوک ارائه بالاترین کیفیت با بهترین قیمت است. بنابراین کاربرد آنها در پروژه های مختلف بسیار مقرون به صرفه بوده و در عین حال پاسخگوی تمامی نیازهای مصرف کننده می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نوشتار در مورد مشخصات کلی این دسته از محصولات دوربین هایک ویژن بیشتر توضیح خواهیم داد.

دوربین تحت شبکه هایلوک

هایک ویژن سعی کرده از جدیدترین فناوری های موجود در صنعت تجهیزات دوربین مداربسته در دوربین های هایلوک استفاده کند. بنابراین این محصولات با وجود قیمت ارزان و مناسب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. یکی از این ویژگی های مهم، قابلیت فشرده سازی H.265 + است که به تدریج در سیستم های نظارتی در حال گسترش است زیرا می تواند فایل هایی با وضوح 4k و بیشتر را مدیریت کند.

همانطور که می دانید وظیفه کدک هایی مانند H.265 + کاهش حجم فایل تصاویر ارسالی از دوربین های مدار بسته است که به نوبه خود منجر به صرفه جویی در فضای ذخیره سازی و همچنین مصرف پهنای باند می شود. از دیگر ویژگی های دوربین مداربسته هایلوک می توان به ویژگی هایی مانند WDR و EXIR اشاره کرد. این دوربین می توانند تصاویری با کیفیت و با وضوح تصویر تا 4 مگاپیکسل ارائه دهند.

لازم به ذکر است تمامی دوربین های هایلوک از آخرین نسخه نرم افزار iVMS 4200 پشتیبانی می کنند به این ترتیب امکان مدیریت آسان سیستم دوربین مداربسته از طریق آن وجود خواهد داشت. این نرم افزار دارای چندین ویژگی از جمله امکان مشاهده زنده، ذخیره و مدیریت تصاویر، امکان جستجوی سوژه ها در تصاویر، نمایش از راه دور، پشتیبان گیری از فایل ها، راه اندازی سیستم هشدار و ... می باشد.این نرم افزار اغلب در مدیریت پروژه های کوچک و متوسط ​​استفاده می شود.

قیمت دوربین مداربسته هایلوک

یکی از ویژگی های بارز دوربین هایلوک قیمت ارزان و مقرون به صرفه محصولات آن است. محصولات هایلوک نیز دارای تنوع بسیار زیادی بوده و شامل طیف وسیعی از انواع دوربین های مداربسته ام، بولت، اسپیددام، دستگاه های ضبط NVR و DVR و…  بر اساس سیاست اصلی شرکت، این محصولات مطابق با بالاترین و بالاترین کیفیت تولید می شوند. با توجه به کیفیت بالای این محصولات از نظر قیمت و قیمت مناسب برای پروژه های مختلف متوسط ​​و کوچک در صنایع مختلف می باشد.

دوربین های مداربسته هایلوک چه ویژگی هایی دارند؟

دوربین مداربسته هایلوک یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های امنیتی و حفاظتی می باشد. این فناوری پیشرفته ابعاد مختلفی را در بر می گیرد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. بارزترین ویژگی های این دوربین های مداربسته عبارتند از:

• 3D DNRتکنولوژی dnr

تصاویر گرفته شده با دوربین های مدار بسته کاملا شفاف نیستند. این تصاویر در نسخه های قدیمی دوربین با نویز گرفته می شدند، به خصوص زمانی که تصاویر در نور کم گرفته می شدند. در حال حاضر از فناوری DNR در دوربین مداربسته هایلوک برای ثبت تصاویر و ارائه تصاویر واضح به کمک فیلترهای مخصوص استفاده می شود. این تصاویر حجم بالایی ندارند و فضای کمی از هارد دیسک را اشغال می کنند.

• WDR

آیا تا به حال سعی کرده اید با تلفن همراه خود از خورشید عکس بگیرید؟ آنچه در حال رخ دادن است سیاه شدن خورشید در تصویر است.

در واقع از آنجایی که نور زیادی وارد لنز دوربین می شود، دوربین قادر به پردازش آن نیست و در نتیجه تصویری سیاه به دست می آورد. در مورد دوربین های مدار بسته هم همین اتفاق می افتد. به عنوان مثال، درب فروشگاه به یک فضای بیرونی روشن باز می شود.

در این مرحله فرد وارد شده ابتدا سیاه به نظر می رسد و پس از مدتی کنتراست نور دوربین با موقعیت تنظیم می شود و فرد دیده می شود. در دوربین مداربسته هایلوک فناوری WDR باعث می شود نور به طور یکنواخت در سراسر تصویر پخش شود و با این مشکل مواجه نشویم.

• PIR

فضای ذخیره سازی دستگاه های dvr و nvr محدود است و پس از مدتی شارژ می شود. در دوربین ‌های قدیمی‌تر، تصویر به‌طور مداوم ضبط می‌شد، بنابراین هارد دیسک خیلی سریع شارژ می‌شد و دستگاه باید فضای کافی را مجدداً اختصاص دهد.

فناوری PIR که در دوربین مداربسته هایلوک استفاده می شود این مشکل را نیز حل می کند. با استفاده از این فناوری، دوربین تنها زمانی شروع به گرفتن تصاویر می کند که تصویر تغییر کند، به عنوان مثال زمانی که شخصی جلوی دوربین می رود، فیلم ضبط می شود. در این فناوری حساسیت به حرکت قابل تنظیم است.

چرا خرید دوربین مدار بسته هایلوک را توصیه می کنیم؟

دید در شب

دوربین مداربسته هایلوک از فناوری مادون قرمز استفاده می کند و در نتیجه قادر به ثبت تصاویری با کیفیت بالا و بدون نویز در شب است.

پشتیبانی از زبان فارسی

تنظیمات اولیه دوربین مداربسته هایلوک برای دستگاه های dvr و nvr اعمال می شود. دستگاه های برند هایلوک از زبان فارسی پشتیبانی می کنند و در نتیجه تجارت را برای مصرف کنندگان ایرانی بسیار آسان کرده است. البته ابتدا باید تنظیمات تغییر زبان را روی دستگاه اعمال کنید که باید از نصب کننده بخواهید تا برای شما انجام دهد.

آلارم خروجی

دستگاه های هایلوک dvr و nvr دارای خروجی آلارم هستند. این خروجی به شما کمک می کند تا از کوچکترین حرکات نیز آگاه باشید. می‌توانید دستگاه را طوری تنظیم کنید که اگر چیزی از جلوی آن عبور کرد به شما هشدار دهد. این هشدار می تواند به صورت تماس های تلفنی، پیام های متنی و زنگ هشدار باشد.

لنز های دوربین مداربسته هایلوک

لنزها ثابت و متغیر هستند. نوع متغیر آن قابلیت تغییر زاویه دید را دارد اما اکثر دوربین های مداربسته هایلوک دارای لنز ثابت هستند. هرچه فاصله کانونی لنز کمتر باشد، زاویه دید بیشتر است. با این لنزها، تصویر عریض تر است. هر چه فاصله کانونی لنز بیشتر باشد، زاویه دید کمتر است. از این لنزها برای ردیابی جزئیات استفاده می شود. به عنوان مثال، یک عدسی با فاصله کانونی زیاد برای ردیابی یک شی خاص مورد نیاز است. یک دوربین مداربسته با برد کوتاه نیز برای نظارت بر محیط عمومی مورد نیاز است.

خرید دوربین مداربسته هایلوک

اگر به دنبال یک سیستم نظارت عالی هستید، کیفیت بالای هایلوک و قیمت مناسب انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این برند که توسط شرکت هایک ویژن چین تولید می شود از طریق فروشگاه رادیس به دست مشتریان عزیز رسید. پس از ثبت سفارش، محصول مورد نظر شما در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

دوربین مداربسته هایلوک با کیفیت بالا حدود یک سال است که وارد بازار شده است. برندی که همه آن را با کیفیت بالا و قیمت مناسب می شناسند. دوربین هایلوک محصولی از شرکت معتبر هایک ویژن، برند برتر دوربین های مداربسته می باشد. هدف از این تولید رقابت با برند های مختلف در بازار بود که نتیجه بسیار مثبتی نیز داشت. اگر می خواهید فضا را به سیستم نظارتی مجهز کنید، در نظر داشته باشید که کالایی که خریداری می کنید از فروشگاه های معتبر با گارانتی رسمی عرضه می شود. برای خرید این برند پرفروش به رادیس به عنوان نماینده رسمی این دوربین مراجعه نمایید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دوربین مداربسته هایلوک دوربین های مداربسته دوربین های مدار استفاده می شود دوربین مدار مدار بسته هایک ویژن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت هلال‌احمر

هلال احمر گلستان تصاویر ضبط شده از طریق دوربین نصب شده روی کایت را از لحظه پیدا کردن یسنا منتشر کرد.

دریافت 3 MB

به گزارش مشرق، کایت سوار داوطلب هلال‌احمر یسنا را پس از پنج روز مفقودی در مزارع کلزا پیدا کرده بود.

یسنا دختر بچه چهار ساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه ۹ اردیبهشت، هنگامی که مادرش مشغول کار در زمین کشاورزی بود، مفقود شده بود، عصر پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت پس از پنج روز جستجو پیدا شد.

دیگر خبرها

  • لحظه شروع درگیری خونین هفته گذشته نازی‎‌آباد | فیلم‌های دوربین مداربسته را ببینید
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین
  • فیلم هوایی جالب؛ لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • ببینید | نگاه زاکانی رو به دوربین صداوسیما در هنگام سخنرانی رئیسی سوژه شد!
  • ببینید | لحظه دیده شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده بر روی کایت
  • فیلم/ لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت هلال‌احمر
  • فیلم| لحظه دیده شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده بر روی کایت
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • لحظه دیده شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده بر روی کایت