Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:52:49 GMT

۳۲۰ وکیل در مرکز وکلای شهر ایلام فعالیت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۸۰۷۳

ایسنا/ایلام رئیس مرکز وکلای ایلام با بیان اینکه هدف مرکز وکلا ارائه خدمات قضایی و حمایت از حقوق عامه مردم و دسترسی آسان مردم به وکیل است،گفت: ۳۲۰ وکیل در مرکز وکلای شهر ایلام فعالیت می‌کنند که شامل ۲۴۰ وکیل پایه یک و ۸۰ کارآموز هستند. 


«محمدرضا مرادنژادی»در نشست رسانه‌ای مرکز وکلای قوه قضائیه استان ایلام به مناسبت بیست و دومین سالروز تأسیس مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اظهار کرد: مرکز وکلا در راستای برنامه سوم توسعه در زمان مرحوم  آیت‌الله شاهرودی تأسیس شد و هدف آن تسهیل ارائه خدمات قضایی و حمایت از حقوق عامه مردم و دسترسی آسان مردم به وکیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه ایلام تصریح کرد: ۳۲۰ وکیل در مرکز وکلای شهر ایلام فعالیت می‌کنند که شامل ۲۴۰ وکیل پایه یک و ۸۰ کارآموز هستند.
مرادنژادی از ایجاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد، سازمان بهزیستی ، سازمان تعاون کار و رفاه اجتماعی و دفاتر واحد ارشاد و خدمات قضایی خبر داد و گفت: وکلای ما در این مراکز به صورت روزانه به ارائه خدمات به افراد نیازمند مشغول هستند البته این مرکز به افراد نیازمند که تحت پوشش هیچ نهاد خاصی نیستند نیز خدمات ارائه می‌دهد.
وی با بیان اینکه  طرح هر مسجد یک حقوقدان در ایلام فعال است ، گفت: وکلا در این زمینه به شدت پای کار هستند و فعالیت می‌کنند و در مساجد به مناسبت‌های مختلف مشاوره رایگان حقوقی ارائه می‌دهند.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه ایلام با بیان اینکه وکلا ورود خیرخواهانه‌ای به سازمان زندان‌ها داشته‌اند،افزود: یکی دیگر از برنامه‌های  مرکز وکلا که در جمعه همین هفته برگزار می‌شود ارائه خدمات حقوقی به مردم در نماز جمعه است.
مرادنژادی با بیان اینکه تا کنون نهادها و سازمان‌های مختلفی از مرکز وکلا تجلیل کرده‎‌اند،تصریح کرد: رئیس کمیته امداد کل کشور ، مدیرکل امور حقوقی سازمان بهزیستی کشور،فرمانده انتظامی استان و فرمانده سپاه استان از جمله افرادی بودند که از مرکز وکلا تقدیر کردند که این نشان دهنده‌ی پای کار بودن مرکز وکلای استان ایلام است.
وی با بیان اینکه  در شهرستان‌هایی که به تازگی اتقاء پیدا کرده‌اند وکلایی برای ارائه خدمات اختصاص داده‌ایم،گفت: خدمات مرکز وکلا به مناطق محروم هم کشیده شده است و همچنین با رایزنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی به کادر درمان هم خدمات ارائه می‌شود.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه ایلام از وجود دو شعبه کمیته صلح و سازش در شهر ایلام خبر داد و گفت: در راستای کمک به افراد شاکی، زمانی که اختلافاتی بین وکیل و موکل به وجود می‌آید این شعبه‌ها به این افراد خدمات ارائه میدهند.
مرادنژادی با بیان اینکه یک دادسرای انتظامی ، دادگاه بدوی و دادگاه تجدید نظر هم در ایلام فعالیت دارند،گفت: سه دوره آزمون وکالت در استان برگزار شد که حدودا ۷۰۰ نفر در آزمون شرکت کردند و نزدیک به ۸۰ نفر پذیرش شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام وکیل مرکز وکلای قوه قضائیه رئیس مرکز وکلای فعالیت می کنند ایلام فعالیت ارائه خدمات شهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌