Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری نسبت به انتقادات عله داوری واکنش نشان داد

حسین عسگری کارشناس داوری می گوید فدراسیون فوتبال باید به قضیه انتقادات از داوری ورود کند.

به گزارش طرفداری، حسین عسگری در خصوص ادعاهای مدیران و مربیان تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس مبنی بر اینکه دست‌های پشت پرده نمی‌گذارند این ۲ تیم قهرمان لیگ شوند به ایرنا گفت:

در حال حاضر استقلال در صدر قرار دارد و پرسپولیس هم دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر کسی دنبال قهرمان نشدن این تیم‌ها است چرا آنها تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی هستند؟

او افزود:

اتهاماتی که زده و صحبت‌هایی که مطرح می‌شود، منطق ندارد. وقتی تیم‌شان پیروز می‌شود صحبت از حمایت از داوران می‌کنند؛ اما وقتی برنده نمی‌شوند کار از اعتراض فراتر رفته و تهمت می‌زنند. اینکه عنوان می‌شود نتیجه در زمین رقم نمی‌خورد یعنی اینکه کل تشکیلات فدراسیون متهم می‌شود؛ اما از طرف فدراسیون فوتبال هیچ عکس‌العملی را نسبت به این اتهام‌ها شاهد نیستیم. به خاطر همین بی‌تفاوتی فدراسیون فوتبال، اتهام‌ها و تهمت به داوران هر روز بیشتر می‌شود.

کارشناس داوری با اشاره به اینکه متهم کردن داوران به راحت‌ترین کار مربیان و مدیران برای توجیه نتایج ضعیف‌شان تبدیل شده است، عنوان کرد:

مسئول اجرایی داوران در فدراسیون فوتبال کار سختی دارد چون باید قدرت نه گفتن را داشته باشد؛ متاسفانه در حال حاضر تشکیلات داوری فوتبال ایران قدرت تصمیم‌گیری ندارد و این موضوع باعث این مشکلات شده است.

عسگری تصریح کرد:

افرادی که در این تشکیلات هستند می‌ترسند که سمت‌هایشان را از دست بدهند. داور که نمی‌تواند درباره اتهامات مربیان و مدیران تیم‌ها مصاحبه کند. وظیفه فدراسیون فوتبال است که با مصاحبه و بیانیه جواب تهمت‌ها را بدهد.

او گفت:

در نشست خبری پس از بازی استقلال و پیکان عنوان شد برای اینکه استقلال قهرمان نشود داور این تیم را ۱۰ نفره کرد، اتفاقا تصمیم داور در اخراج مدافع استقلال خیلی درست بود و باید از او تقدیر شود. آن اتفاق در دربی رخ داد و مربیانی که به آن شکل اقدامات زشتی انجام دادند دچار هیچ محرومیتی نشدند. مدت‌ها از دربی گذشته و هنوز هیچ حکمی صادر نشده است.

او افزود:

فوتبال ایران را توهین و اعتراض به داوری فرا گرفته است. با این روندی که فدراسیون فوتبال در پیش گرفته قطعا وضعیت بدتر هم خواهد شد. مربیانی که در مسائل فنی کم می‌آورند به راحت‌ترین روش یعنی متهم کردن داوران، روی می‌آورند.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس تمایل زیاد میلاد سرلک به جدایی از پرسپولیس معاون حقوقی استقلال: فدراسیون با حاشیه‌ سازان برخورد نکند خودمان جواب‌ شان را می‌ دهیم کریستیانو رونالدو در مورد کسب سهمیه لیگ قهرمانان: بیایید تا آخرین نفس بجنگیم در صورت نبود پاندمی، کای هاورتس به رئال مادرید می‌پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کارشناس داوری تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!