Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر کودک اوتیسمی که مورد هتاکی قرار گرفته بود از پیگیری سریع ماجرا توسط دستگاه قضایی تقدیر کرد و گفت: همه می‌گفتند برای پیگیری موضوع چند ماه باید دوندگی کنم. خبرگزاری میزان -  فیلمی در فضای مجازی سه شنبه شب (۱۶ فروردین ماه) منتشر شد که در آن فردی به بهانه پارک کردن یک خانم در محل پارک ویژه معلولان در حالی که فرزند اوتیسمی او نیز در ماشین همراهش بوده با وی برخورد نامناسبی کرده و علاوه بر توهین به این خانم به وسیله نقلیه او هم آسیب می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به دنبال انتشار این فیلم صالحی دادستان تهران بلافاصله دستور پیگیری فوری موضوع را صادر کرد و با پیگیری فوری قضایی صورت گرفته، راننده توهین کننده بازداشت و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

مادر این کودک اوتیسمی پس از بازداشت فرد خاطی در خصوص این اتفاق اظهار کرد: همه به من می‌گفتند که برای پیگیری این موضوع حداقل سه تا چهار ماه دوندگی دارم؛ و این برایم جای تعجب داشت که ظرف ۲۴ ساعت این شخص شناسایی شد و به دادسرا آمد. از آقای صالحی، دادستان تهران تشکر می‌کنم. هیچ وقت فکرش را نمی‌کردم به این سرعت درباره این موضوع اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره اظهار ندامت و پشیمانی فرد توهین کننده تاکید کرد: اگر اقدام فوری دادستانی تهران نبود حالا حالا‌ها پرونده من در دادسرا و کلانتری بود.
این مادر در مورد منشا ماجرا نیز گفت: بحث و مشاجره و بعد آنچه در تصویر گویاست صرفا در مورد پارک کردن ماشین پیش آمد.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی          بیشتر بخوانید:     با دستور دادستان تهران راننده هتاک به مادر کودک اوتیسمی بازداشت شد انتهای پیام/ برچسب ها: تهران اوتیسم تقدیر مادر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهران اوتیسم تقدیر مادر کودک اوتیسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبرز درویش، با بیان اینکه، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضائی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

وی افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متأسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملاً غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی ادامه داد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

کد خبر 6089661

دیگر خبرها

  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز