Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@02:15:13 GMT

جذابیت های مهم در چاپ پرچم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۲۵۳۳

جذابیت های مهم در چاپ پرچم

روش های مختلفی برای چاپ پرچم سفارشی وجود دارد که از آن جمله چاپ دیجیتال رنگ اسیدی روی نایلون، چاپ روی صفحه و سابلیمیشن می باشد که می توانید در وبسایت دنیای پرچم ، نمونه های آن را مشاهده کنید.

در پرچم ‌ها، مواد و روش چاپ پرچم با توجه به بودجه مشتری، آثار هنری و تعداد پرچم های مورد نیاز تعیین می شود. در پرچم های سفارشی چاپ شده، نایلون یک محصول درجه یک است که حداکثر دوام و نفوذ رنگ را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلی استر، مناسب ترین پارچه برای پرچم

از سویی دیگر، بافت پلی استر، گزینه مقرون به صرفه تری است، اگرچه هنوز هم چاپی عالی با تقریباً 70 درصد میزان خروجی در قسمت پشتی را ارائه می دهد. ضمن آنکه برای تکمیل استاندارد پرچم رومیزی یا سفارشی، از طناب های مخصوص استفاده می شود. آنها برای دوام بیشتر، به صورت تقویت شده، دوخته خواهند شد.

اندازه پرچم

پرچم های چاپ شده سفارشی به اشکال مختلف در می آیند که از آن جمله می توان چاپ پرچم رومیزی و یا چاپ پرچم سفارشی را نام برد. با این حال، رایج ترین اندازه پرچم 7.62 در 15.24 سانتی متر است که عمدتا در پرچم های رومیز استفاده می شود.

گزینه های زیادی برای چاپ پارچه سفارشی پرچم وجود دارد. برای انتخاب بهترین فرآیند، 3 نوع محبوب چاپ را که شامل غربالگری سیلک، چاپ دیجیتال و چاپ سابلیمه شده با رنگ است را می توانید در نظر داشته باشید. این فرآیندها با اکثر مواد پارچه ای عالی عمل می کنند و چاپ پرچم را در بهترین کیفیت به نمایش می گذارند.

 

بهترین رنگ و پارچه برای چاپ پرچم سفارشی

 چاپ پرچم های سیلک اسکرین

با این روش، پرچم ها با استفاده از دستگاه های چاپ سیلک خودکار، با فرمت بزرگ چاپ می شوند. این ماشین ‌های چاپ به تولیدکنندگان اجازه می‌دهند تا هر مورد را با دقت و سرعت تولید کنند، اما به دلیل طولانی بودن فرآیند راه‌اندازی، معمولاً به حداقل سفارش ۱۰ پرچم نیاز دارند.

در مرحله بعد، پرچم ها تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند. این کار نه تنها برای بهتر جلوه دادن تصاویر چاپ شده، بلکه برای تثبیت جوهرها در برابر آب و هوای سخت و ماندگاری بیشتر آنها انجام می شود. جوهرها از طریق پارچه نفوذ می کنند و تقریباً 100٪ پوشش را در سمت عقب ایجاد می نمایند.

در نهایت، پرچم‌ها قبل از اعمال یک نوار تقویت‌کننده در بالا و یک طرف واحد، بریده شده و لبه‌دار می‌شوند. سپس گرومت ها وارد می شوند و کالای تمام شده برای حمل و نقل بسته بندی می شود. این نوع از چاپ، برای انواع چاپ پرچم رومیزی و چاپ پرچم تشریفاتی مناسب است.

 

انواع چاپ پرچم رومیزی

چاپ پرچم رومیزی با روش دیجیتال

با این نوع چاپ پارچه، اثر سفارشی، به صورت دیجیتالی بر روی چاپگر جوهرافشان بزرگ چاپ می شود. یک مزیت بزرگ برای انتخاب چاپ پرچم دیجیتالی این است که معمولاً حداقل نیازهای سفارش وجود ندارد. فرقی نمی‌کند چه تعداد پرچم نیاز دارید. این آزادی را خواهید داشت که تعداد چاپ پرچم رومیزی دیجیتالی را انتخاب کنید.

روش‌های چاپ دیجیتال می‌توانند عکس ‌ها و جزئیات دقیق را نیز چاپ کنند و گزینه ‌های بیشتری را هنگام انتخاب پرچم فراهم نمایند. با این حال، یک پرچم چاپ دیجیتال همان نفوذ جوهر را به اندازه غربالگری ابریشم ارائه نمی دهد، بنابراین پرچم در سمت پشتی، به طور قابل توجهی سبک تر به نظر می رسد.

در صورت لزوم می توان با خرید یک پرچم دو طرفه این مشکل را برطرف کرد. در این روش، دو پرچم چاپ دیجیتال پشت به پشت دوخته می شوند و تراکم رنگ یکسانی را ارائه می دهند. پس از چاپ، پرچم ها از یک سری حمام از آب سرد به آب گرم عبور کرده و خشک می شوند.

سفارش چاپ پرچم

در نهایت، پرچم ‌ها قبل از اینکه نوار تقویت‌کننده ‌ای روی بالا و یک طرف پارچه اعمال شود، بریده شده و لبه ‌دار می‌شوند. سپس گرومت ها درج می شوند و پرچم ها برای حمل و نقل بسته بندی می شوند. این نوع از پرچم ها برای سفارش چاپ پرچم رومیزی به تعداد زیاد، بسیار مناسب است.

چاپ سابلیمیشن رنگ

پرچم‌ هایی که با فرآیند تصعید رنگ چاپ می‌شوند، بهترین‌ های چاپ پرچم را ترکیب می‌کنند. در این روش، غنای رنگی را از سیلک اسکرین با توانایی های عکاسی چاپ دیجیتال بدست می آورید که به عنوان چاپ پرچم تشریفاتی می توانید از این روش استفاده کنید.

در این روش، اثر در ابتدا روی کاغذ ترانسفر با تصویر معکوس گرافیک نهایی چاپ می شود. سپس، تصویر با پرس حرارتی روی پارچه پلی استر در دمای 375 درجه فارنهایت منتقل می‌شود. در حالی که پارچه تحت این دما و فشار بالا گرم می‌شود، رنگ‌ها به گازهایی تبدیل می‌شوند که نفوذ کرده و در الیاف پرچم جامد می‌شوند.

پرچم های تشریفاتی با کیفیت مناسب

اکنون طرح به طور دائم ثابت شده است، بنابراین می توان آن را بدون آسیب رساندن به کیفیت تصویر شستشو داد که نکته ای مهم و قابل توجه در چاپ پرچم تشریفاتی خواهد بود. به طور کلی حداقل نیازهای سفارش برای پرچم های تصعید شده رنگ وجود ندارد.

 از آنجایی که این فرآیند چاپ از طریق پارچه رنگ می شود، سمت مقابل حدود 15 درصد سبک تر و برعکس نمایش داده می شود. برای جلوگیری از نمایان شدن طرف دیگر، یک صفحه نمایش سابلیمینه رنگی دو طرفه به دو صفحه نیاز دارد که به هم دوخته شده و با یک آستر مات از هم جدا شوند.

اهمیت چاپ پرچم

یکی از مهم ترین دلایل خرید و سفارش چاپ پرچم ، اثر تبلیغاتی است که حرکت باد بر روی پرچم می گذارد. یک حرکت موجی ظریف که در پرچم دمیده می شود، هم از نظر زیبایی شناسی جذاب است و هم توجه را به خود جلب می کند. به همین دلیل، بسیاری از پرچم ها بر روی پلی استر بافتنی که به طور خاص برای آن استفاده طراحی شده است، چاپ می شوند.

این نوع از پارچه، دارای حرکت موج خوبی در گردش هوا می باشد. پلی استر بافتنی برای دوام بیشتر از پرچم های نایلونی طراحی شده است. ضمن آنکه چین و چروک های پارچه، در فواصل دید معمولی در چاپ پرچم قابل مشاهده نیست. در صورت تمایل می توان چین های ناشی از تا شدن را اتو کرد.

انتخاب مناسب پارچه برای چاپ پرچم

اما باید اشاره کنیم که لازم است مراقب پرچم های چاپ شده روی وینیل یا مواد سنگین دیگر باشید. بسیاری وینیل در چاپ دیجیتال را برای چاپ پرچم رومیزی انتخاب می کنند، این ماده بسیار خوبی برای این منظور است، اما برای چاپ پرچم تشریفاتی طراحی نشده است.

وینیل یک ماده سنگین است و در باد به خوبی موج نمی زند. وزن پرچم وینیل باعث افتادگی بازوی پشتیبانی آن می شود. ضمن آنکه چین و چروک ها حتی در فواصل دید معمولی، بیشتر از نوع پلی استر قابل مشاهده هستند و به راحتی قابل حذف نمی باشند.

وینیل برای چاپ پرچم در پشت سفید مناسب است و امکان چاپ را ندارد. در صورت لزوم یک تصویر باید در پشت پرچم اعمال شود. اگر برای تعیین اینکه کدام نوع چاپ پارچه سفارشی برای نیازهای تبلیغاتی در چاپ پرچم ، بهترین است به کمک بیشتری نیاز دارید، می توانید با گروه حرفه ای دنیای پرچم در ارتباط باشید. دنیای پرچم، با ایده هایی متنوع و نمونه هایی اجرا شده، می تواند بهترین راهنمایی را در اختیار شما قرار دهد.

منبع: فارس

کلیدواژه: پرچم چاپ سفارشی چاپ پرچم رومیزی برای چاپ پرچم چاپ دیجیتال چاپ پرچم پلی استر پرچم ها چاپ شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم

مردم در شهر لندن پایتخت انگلیس یک تظاهرات باشکوه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار کردند. نکته جالب توجه دیده شدن پرچم یا حسین (ع) در دست حامیان فلسطین بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم