Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از البرز، احمد وحیدی که به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان کرج سفر کرده  است در جمع مردم روستای کندر حاضر شد و اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است که اقداماتی از این قبیل انجام و اگر کمبودی نیز وجود دارد جبران و پیگیری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهید پرور بودن این روستا گفت:  تقدیم تعداد زیادی شهید خانواده های ساکن در روستای کند کرج بیانگر حضور انقلابی این خانواده ها در عرصه های مختلف انقلاب و نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با آرزوی سالی پر از خیر و شادی و برکت برای تمام مردم  ایران به ویژه روستاییان استان البرز اظهار داشت: ما خدمت مردم آمدیم که هم عرض سلام و ارادت خود را به مردم منطقه و روستای شهید پرور کندر دشاته باشیم و  هم در جریان وضعیت زندگی روستائیان عزیز قرار بگیریم.

در ادامه این دیدار مطالبات مردم این روستا در خصوص حریم جاده ای، کشاورزی، ساخت و ساز های غیر مجاز و ادامه گازرسانی با وزیر  کشور در میان گذاشته شد.

روستای کندر یکی از مناطق  گردشگری  کرج است. این روستا را می توان به عنوان یکی از بهترین اماکن گردشگری استان البرز دانست که دارای طبیعت بسیار دیدنی می باشد. منظره های دلنشین و زیبا و باغ های گلابی و گیلاس در نگاه اول چشم هر بیننده ای را نوازش می کند و هر کسی یک بار پا بر این خطه بگذارد شیفته این روستا می شود.

از مهمترین ویژگی های طبیعی این روستا می توان به گلستان های طبیعی و دشت لاله های روستای کندر که در اطراف این روستا به وجود آمده است اشاره نمود .

شغل مردم روستای کندر کشاورزی است و از مهمترین محصولات می توان به گندم، جو و عدس اشاره کرد. گویش مردم روستای کندر شبیه به گویش مازنی است.

این روستا در ۶ کیلومتری شمال شرقی کرج  ودر حاشیه جاده کرج - چالوس قرار دارد.

انتهای پیام/ م

منبع: فارس

کلیدواژه: گازرسانی کرج وزیر کشور روستای کندر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد

ایسنا/هرمزگان عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پرتردد سرخون در استان هرمزگان آغاز شد.

ظهر امروز هفتم اردیبهشت مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ‌زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ‌زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه‌خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط به‌منظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام ‌شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولدسازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تامین منابع مالی و بهره‌برداری سریع از این پروژه تأکید و تصریح کرد: باتوجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچگونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضاء شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت چهار ماه احداث شود و در هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد