Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:37:22 GMT

تکمیل پروژه گازرسانی به روستاهای محور چالوس در دستور کار

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۳۹۷۲

تکمیل پروژه گازرسانی به روستاهای محور چالوس در دستور کار

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی که بعد از ظهر پنجشنبه به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به البرز سفر کرده در گلزار شهدای روستای کندر در جمع مردم این روستا به گاز رسانی به آن اشاره کرد و گفت: ادامه گاز رسانی به روستای کندر تکمیل می‌شود.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است که اقداماتی از این قبیل انجام و اگر کمبودی نیز وجود دارد جبران و پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با اشاره به شهیدپرور بودن این روستا گفت: وجود این تعداد شهید در این روستا نشان می‌دهد که چقدر وابسته به انقلاب و مردم و نظام مقدس بوده و مردم اینجا میزبان خوبی برای این ثبات مقدس هستند.

وی گفت: امیدواریم سالی پر از خیر و برکت برای همه باشد. ما خدمت مردم آمدیم که هم عرض سلام و ارادت خود را به مردم منطقه و روستای شهیدپرور تجدید کرده و در جریان اوضاع و وضعیت قرار بگیریم.

در ادامه این دیدار مطالبات مردم این روستا در خصوص حریم جاده‌ای، کشاورزی، ساخت و سازهای غیر مجاز و ادامه گازرسانی با وزیر در میان گذاشته شد.

کد خبر 5461461

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر کشور وحید احمدی سفر استانی ویروس کرونا بوشهر ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد آمار کرونا بازگشایی مدارس گرگان سانحه تصادف مسافران نوروزی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد

محمد مطهری  گفت:با تبدیل این روستا به شهر تعداد شهر‌های شهرستان شبستر به تعداد ۱۲ شهر رسید که در سطح کشور یک شهرستان منحصر به فرد از نظر کمیت شهر‌ها می‌باشد.

وی افزود:نظرلو در دهستان میشو جنوبی و بخش صوفیان شهرستان شبستر قرار گرفته و بیش از ۴ هزار نفر جمعیت دارد.

وی عنوان کرد:مردم نظرلو شغل اصلی شان کشاورزی بوده و از مردمان تلاشگر خطه آذربایجان می‌باشند و محصول اصلی این روستا در کشاورزی گوجه فرنگی می‌باشد که همه ساله به سراسر کشور صادر می‌شود.

فرماندار شبستر خاطرنشان کرد:امیدواریم با همکاری مردم و تلاش مسئولین شهری و شهرستانی شاهد توسعه بیش از پیش نظرلو یکی از قطب‌های کشاورزی شهرستان شبستر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان