Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،«احمد وحیدی»  عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از  روند اجرایی بزرگراه  شهید سلیمانی کرج  در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه بخش قابل توجهی از ترافیک آزاد راه  تهران - کرج - قزوین را به خود اختصاص خواهد داد.

وی اظهار داشت :  امیدواریم  با تقسیم  اعتبار آن بین شهرداری و وزارت راه و شهرسازی  این پروژه هر چه زودتر به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر کشور افزود: بهره برداری از این پروژه در روان سازی ترافیک کرج و آسایش مسافران تاثیرگذار است. 

وحیدی گفت: این پروژه از توان مالی شهرداری خارج بود و مبلغی هم در گذشته وزارت راه قبول کرده بود که کفایت نمی کند و اکنون وزارت راه و شهرسازی آمادگی مشارکت ۵۰ درصدی در احداث این اتوبان را دارد.

وی در ادامه به موضوع تملکات اشاره کرد و گفت:  حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز تملک دارد که از عهده شهرداری کرج به تنهایی خارج است لذا باید وزارت راه در این خصوص کمک کند که البته مصوبه هیات دولت برای مشارکت وزارت راه و شهرسازی در این پروژه ضروری است.

وحیدی همچنین با اشاره به بازدید از روستای شهیدپرور کندر با جمعیت حدود سه هزار نفر گفت: مشکل گازرسانی این روستا به تازگی برطرف شده  است اما موضوع طرح هادی روستا و تعیین حریم باید بررسی شود. 

وی خاطرنشان کرد: حدود ۷۰ درصد مردم روستای کندر درگیر کار کشاورزی به ویژه باغداری هستند و بومگردی هایی که در این روستا راه افتاده  که می تواند به اقتصاد روستا کمک کند.

وحیدی افزود:  ساکنان این روستا یک مشکل در حوزه راه دارند که البته باید به تایید سازمان حفاظت محیط زیست برسد که در صورت تایید در این زمینه هم می توانیم به مردم این روستا کمک کنیم.

رئیس جمهور در قالب نوزدهمین سفر استانی هیات دولت و در سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" به منظور بررسی اولویت‌های توسعه بخشی و تصمیم گیری برای رفع مشکلات مردم  امروز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه میهمان استان البرز است.

در این سفر تعدادی از وزرای کشور و معاونان رئیس جمهور به عنوان نمایندگان ویژه آیت الله رئیسی ، مسایل و مشکلات استان البرز را برای تصمیم گیری نهایی بررسی می کنند.

آیت الله سیدابراهیم رییسی پیش از این به ۱۸ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران و مشهد سفر کرده است.

برچسب‌ها وزیر کشور احمد وحیدی سفر استانی کرج استان البرز پروندهٔ خبری نوزدهمین سفر استانی دولت؛ سفر یک روزه رییس جمهور به ایران کوچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزیر کشور احمد وحیدی سفر استانی وزیر کشور احمد وحیدی سفر استانی کرج استان البرز وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان

رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز گذشته در بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال انجام است و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

به گفته معاون سازمان راهداری، پروژه بزرگراه آستارا - آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیرهمسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آب رو و زیرگذر است.

اکبری با بیان اینکه این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: امیدواریم پروژه بزرگراه آستارا - آستارا تا پایان شهریور ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او همچنین گفت: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان