Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@21:04:07 GMT

شهادت دومین طلبه مضروب در حادثه حرم رضوی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۵۳۱۶

شهادت دومین طلبه مضروب در حادثه حرم رضوی

یکی دیگر از طلبه‌های مجروح حادثه حرم رضوی به شهادت رسید.

به گزارش ایمنا، مسعود خانی مدیر بیمارستان سوانح و حوادث شهید کامیاب مشهد، اظهار کرد: حجت الاسلام صادق دارابی مجروح دیگر در حادثه حرم مطهر رضوی که در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به مقام والای شهادت نائل شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با کمال تأسف تلاش پزشکان در بیمارستان شهید کامیاب مشهد برای نجات جان حجت الاسلام دارابی که دچار ضربات متعدد بر اثر حمله چاقو شده بود، بی نتیجه ماند و او دقایقی قبل دار فانی را وداع گفت.

مدیر بیمارستان سوانح و حوادث شهید کامیاب مشهد خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام پاکدامن روحانی مجروح دیگر جهت ادامه درمان دیروز به بیمارستان رضوی مشهد منتقل شد.

یک فرد تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا (ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 566748

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهادت طلبه جهادی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با راه‌اندازی دستگاه جدید رادیولوژی در این مرکز و با توجه به حجم مراجعات روزانه به اورژانس بیمارستان و بیماران بستری، سرعت خدمت رسانی به مراجعین افزایش می‌یابد.

 غزنوی ادامه داد: ارزش تقریبی این دستگاه رادیولوژی پیشرفته که از بهترین برندهای اروپایی است بیش از 45 میلیارد ریال است

 رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان نیز گفت: گرفتن رادیو گرافی های دیجیتالی، کیفیت بالای تصاویر، دریافت دوز پایین اشعه توسط بیماران، امکان مشاهده گرافی تهیه شده توسط پزشک معالج در سراسر کشور از طریق اینترنت، حذف فیلم و داروی ظهور و در نتیجه کاهش هزینه  از مزایای این دستگاه است

 فریبا کوشا گفت: این پروژه بهمراه بهسازی ،زیباسازی و استاندارد سازی فضای فیزیکی مجموعه صورت گرفت و کلیه تست های دزیمتری با استانداردهای روز دنیا انجام شد.

وی ادامه داد: بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تنها بیمارستان استان است که مجهز به دو دستگاه رادیولوژی است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان