Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل با اشاره به تدوین برنامه پیشرفت استان در زمینه‌های مختلف، هدف از این برنامه را شناسایی پروژه‌های مهم هر شهرستان و هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه برای اجرا در سال جاری عنوان کرد.

سید حامد عاملی ۱۷ فروردین در جلسه بررسی برنامه پیشرفت شهرستان گرمی اظهار کرد: لازم است فرمانداران نسبت به طرح پروژه‌های مهم در شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها اقدام و برنامه اصلی پیشرفت استان دراین‌خصوص مدنظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با شناسایی و اولویت دادن به پروژه‌های مهم و ضروری شهرستان که در قالب برنامه پیشرفت قرار دارد، نسبت به توزیع اعتبارات به این پروژه‌ها نیز توجه ویژه‌ای به عمل آید.

استاندار اردبیل به پروژه‌های مشخص شده در برنامه پیشرفت شهرستان گرمی اشاره کرد و گفت: اجرای طرح گردشگری گیلارلو، مجتمع آبرسانی روستایی موران، چندین مجتمع آبرسانی روستایی و اصلاح خط انتقال آب از جمله نیازمندی‌های این شهرستان بوده و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مرتبط برای تسریع در اجرای آن انجام می‌شود.

عاملی تصریح کرد: تأمین سرمایه در گردش برای واحدهای نیمه‌فعال، احداث چهارخطه ورودی گرمی، احداث باند دوم گرمی - بیله‌سوار و پیگیری و تعیین تکلیف محل اجرای نهضت ملی مسکن از دیگر اولویت‌های مطرح شده این شهرستان است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای عملیاتی شدن آن از سوی دستگاه‌های مرتبط انجام‌گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اردبيل استاندار اردبیل برنامه پیشرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان

اسدالله پناه یزدان گفت: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی دولت به شمار می‌رود که تا کنون بخش زیادی از مردم به امید خانه دار شدن در این طرح برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده اند.

وی افزود: در شهرستان گرگان طی دو سال، تعهد ساخت ۱۱ هزار و ۶۳۰ واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که تا کنون ۴۰ هزار و ۸۹ متقاضی در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

پناه یزدان ادامه داد: همچنین ۹ هزار و ۴۶۴ واحد زمین در گرگان تامین شده که سه هزار و ۹۱۲ واحد مسکن حمایتی در دست احداث است.

وی افزود: پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان یکی از پروژه‌های فعال سطح شهرستان است که در حال حاضر این پروژه ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان از پیشرفت رو به رشد پروژه سخن گفت و ادامه داد: خدمات زیربنایی اعم از آب و فاضلاب، برق و گاز به طور کامل در این پروژه مهیا است.

وی در انتها یادآور شد: این پروژه در عرصه‌ای به مساحت ۹ هزار و ۶۰۰ متر مربع و به پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • «شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل