Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@19:05:22 GMT

رونمایی از پرینتر سه بعدی فوق سریع انکر!

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۷۸۰۲

رونمایی از پرینتر سه بعدی فوق سریع انکر!

فرارو-پرینتر‌های سه بعدی روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند. این دستگاه‌ها با مجموعه‌ای از فرآیند‌ها مواد را به‌صورت کنترل‌شده به یکدیگر پیوند داده و یک شی سه‌بعدی ایجاد می‌کنند. چاپ سه بعدی معمولا یک سرگرمی وقت گیر و پرهزینه است.

به گزارش فرارو، شرکت Anker یک شرکت فناوری چینی است که طراحی، توسعه و فروش لوازم الکترونیکی مصرفی را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت محصولاتی همچون دستگاه‌های خانه هوشمند Eufy، محصولات صوتی Soundcore، پروژکتور‌های Nebula و لوازم جانبی خودرو Roav را به بازار عرضه کرده است. Anker به تازگی یک پرینتر سه بعدی منحصر به فرد به بازار عرضه کرده است. این محصول AnkerMake M5 نام دارد و با قیمت اولیه ۴۹۹ دلار به بازار عرضه شده است.

پرینتر سه بعدی AnkerMake M5 با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای عرضه می‌شود. با استفاده از این پرینتر می‌توانید اشیاء چاپ شده را از راه دور تماشا کنید، فیلم‌های تایم لپس آثارتان را ضبط می‌کند، می‌تواند به‌طور خودکار یک کار چاپ را متوقف کند و در صورتی که ببیند چاپگر به‌جای قطعه‌ای مفید، پلاستیک مذاب تولید می‌کند به شما هشدار می‌دهد. شاخص‌ترین ویژگی این پرینتر سرعت آن است. Anker ادعا می‌کند که این پرینتر می‌تواند پنج برابر سریعتر از رقبا اشیاء را چاپ کند. این عدد یک مقدار تئوری نیست، اگر دستگاه را بطور دقیق کالیبره کنید، بسیار سریعتر از سایر پرینتر‌ها چاپ خواهد کرد.

به گفته این شرکت، AnkerMake M5 به طور خودکار با سرعت ۲۵۰ میلی متر بر ثانیه چاپ می‌کند. ۲۵۰ میلی‌متر بر ثانیه پنج برابر سریع‌تر از سرعت پیش‌فرض پرینتر سه بعدی Ender 3 Pro است.

پرینتر فوق العاده AnkerMake M5 اشیاء را با حداکثر ابعاد ۲۳۵ در ۲۳۵ در ۲۵۰ میلی متر می‌تواند چاپ کند. Anker ادعا می‌کند که می‌تواند صفحه ساخت محور Y را با استفاده از یک موتور پله‌ای با درایور‌های زیرمجموعه قوی و دو تسمه به جای یک تسمه حرکت دهد. پایه‌ها به جای یک پیچ بر روی دو پیچ سربی بالا و پایین می‌روند و دارای یک سطح ساختاری قابل جابجایی می‌باشد که برای قرار دادن تصویر چاپی عالی به نظر می‌رسد.

این پرینتر برای ثابت ماندن از یک پایه آلیاژ آلومینیومی سنگین استفاده می‌کند و به گفته Anker برای چاپ دقیق‌تر از الگوریتم‌های پیشرفته بهره می‌برد. با استفاده از این پرینتر می‌توان طرحی را از طریق اینترنت دانلود کرد، آن را مستقیماً از طریق وایفای یا حتی از راه دور و بصورت ابری به حافظه داخلی ۸ گیگابایتی چاپگر ارسال کرد. پس از آن پرینتر اقدام به چاپ طرح مورد نظر شما می‌کند. پس از اتمام کار، یک ویدئوی تایم لپس کامل توسط پرینتر آماده می‌شود که می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

منبع: theverge

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم

نشست پرسش و پاسخ با عوامل سریال تلویزیونی «نون خ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا، مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی، تهیه کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی بازیگران سریال امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در سالن جلسات اداره کل روابط عمومی صداوسیما برگزار شد.

تهیه کننده سریال درباره شکایت حسین صفامنش، خواننده کرمانشاهی گفت: شکایت آقای صفامنش، ربطی به آقای آقاخانی ندارد. در یک دوره‌ای در همین سریال از ترانه «شیرین شیرینِ» استفاده کردیم که خواننده‌اش تماس گرفت و تشکر کرد. ما استفاده کوتاهی از ترانه آقای صفامنش کردیم. تصور این که چنین شکایتی می‌شود را نداشتیم.

فرجی با تاکید بر این‌که نافی مالکیت ایشان نیستیم اظهار کرد: فکر می‌کردیم آقای صفامنش از ما تشکر می‌کند. پخش این موسیقی در سکانس کولبرها باعث معرفی آن ترانه شد. با این حال اگر راهی برای جبران باشد اقدام می‌کنم. در فصل‌های قبلی در خدمت ایشان بودیم. ایشان از خواننده های خوب کشور هستند.

نزدیک هفت نفر دست و پایشان در این سریال شکست. آقای آقاخانی از ارتفاع سقوط کرد و مصدوم و ۱۰ روزی کار تعطیل شدوی درباره ادامه‌یافتن این سریال بیان کرد: آقای آقاخانی پستی گذاشتند که «نون‌خ۵» ادامه پیدا نمی‌کند. فعلا تصمیمی بر ادامه‌اش نداریم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

تهیه‌کننده «نون‌خ۵» درباره مصدومیت کارگردان سریال ادامه داد: نزدیک هفت نفر دست و پایشان در این سریال شکست. آقای آقاخانی از ارتفاع سقوط کرد و مصدوم و ۱۰ روزی کار تعطیل شد. ولی الان هم سلامت هستند و به خاطر سفر نیامدند.

وی افزود: امسال «نون‌خ۵» از سال گذشته بیننده بیشتری داشت. خوشبختانه به ما اجازه دادند به قومیت بلوچ بپردازیم. دو خط قرمز مهم سازمان مسایل مذهبی و قومیت هاست که باید مراقبت شود اهانت و تضعیف صورت نگیرد. به ما اجازه دادند به قوم بلوچ بپردازیم که این نکته باعث جذابیت شد. رییس سازمان صداوسیما اجازه دادند به کولبرها بپردازیم. مردم می‌گفتند این کار در عین کمدی بودن درد مردم را هم بیان می‌کند.

فرجی تاکید کرد: پرداختن به قومیت‌ها این قدر حساسیت دارد که معمولاً برنامه‌سازان به سراغش نمی‌روند. خط قرمزها زیاد است و هر برداشتی ممکن است کار را دچار مشکل کند. اما قومیت‌ها جذاب هستند.

گواهینامه پایه ۲ نداشتم

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک نیز در بخش دیگری از نشست گفت: فصل۵ برای من چالش برانگیز بود. رانندگی با مینی‌بوس گواهینامه پایه ۲ می‌خواست که من نداشتم. دوستان بازیگر جان‌شان را دست من سپرده بودند.

وی افزود: داستان خیلی پستی و بلندی داشت. ما از چابهار وارد فضای کوهستانی شدیم. در ادامه گوشه‌ای از زحمت کولبران را به تصویر کشیدیم. امیدوارم لبخند را بر لب مردم آورده باشم. مردم در تماس‌هایشان درخواست فصل بعدی را داشتند. خانم بارداری تماس گرفت و گفت فصل بعدی را بسازید تا فرزند من تماشا کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • پرینتر جدید لنوو با چه قیمتی عرضه شد؟