Web Analytics Made Easy - Statcounter

«وهب مختاران» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نخبگان همدانی پس از موفقیت در المپیاد ملی مهارت در مراحل استانی و کشوری، به  اردوی آماده سازی مسابقات جهانی شانگهای چین راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه در میان ۶ نخبه راه یافته به اردوی جهانی ۲۰۲۲ یک خانم در رشته مکاترونیک نیز در این اردو حضور دارد، خاطرنشان کرد: منتخبین در رشته های کنترل صنعتی، مکاترونیک، فناوری خودرو، نقاشی خودرو، طراحی مهندسی مکانیک و تاسیسات الکتریکی در مسابقات شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، کشف استعدادهای حرفه‌ای افراد ماهر، ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها و ترویج ارتقای فرهنگ مهارت آموزی را از دیگر اهداف برگزاری این رقابت‌ها برشمرد.

مختاران اظهار داشت: برگزاری مسابقات از لحاظ کمی و کیفی با اهمیت است و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای دارای توانمندی و ظرفیت مناسبی در حوزه مهارتی است.

وی با اشاره به اینکه رقابت های ملی مهارت زمینه ای برای تبادل اطلاعات و تجربیات و شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی به بنگاه های اقتصادی است، افزود: برگزاری این رقابت ها موجب شناسایی و شکوفایی نخبگان مهارتی این استان نیز می شود.

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مهارت (WSI) به طور سالانه مسابقات ملی مهارت را  برگزار می کند و برگزیدگان آن برای شرکت در مسابقات جهانی مهارت که هر ۲ سال یکبار در یکی از کشورها برگزار می شود، اعزام می شوند.   

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان دارای ۲۲ مرکز آموزش دولتی و ۱۹۸ آموزشگاه خصوصی است.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شهر همدان مهارت اموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شهر همدان مهارت اموزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شهر همدان مهارت اموزی آموزش فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای

نتایج کمانداران کشورمان در دور حذفی مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان؛ مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله حذفی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید

فائز محمدی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 مقابل نماینده اندونزی شکست خورد.

رضا شبانی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی رفت و با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد.

محمدحسین گلشنی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین رفت و با نتیجه 6 بر 5 به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد.

صادق اشرفی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان رفت و با نتیجه 7 بر یک شکست خورد.

مبینا فلاح در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه 6 بر 4 به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کمانداری از کره جنوبی شد.

یسنا پورماهانی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟