Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تبریز اصلاح ساختارهای سنتی و آگاهی‌بخشی به مردم را کلید رفع مشکلات شهروندان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار امروز _نوزدهم فروردین‌ماه_ در حاشیه اولین دیدار مردمی خود و میز خدمت در مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: در ارتباط با مراجعات مردمی، احساس می‌شود در دو بخش خلأ وجود دارد که سعی می‌کنیم در کمترین زمان نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بخش اول این است که بخشی از مردم نسبت به قوانین و ضوابط مربوط به حوزه مدیریت شهری آگاهی و اطلاعات کافی ندارند و همین باعث می‌شود در مسیری حرکت کنند که مشکلاتی بروز کند.

شهردار تبریز گفت: تلاش می‌کنیم که از طریق آگاهی‌بخشی به مردم و توسعه آموزش در این حوزه، تغییراتی در نگرش شهروندان به موضوعات و وظایف شهرداری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بخش دیگری از مشکلات نیز به بحث‌های ساختاری مربوط است که برخی اوقات نبود همگرایی بین شهرداری و دستگاه‌های دیگر، نواقص و مشکلاتی را به بار می‌آورد که در سه ماهه اول فعالیت‌مان تلاش خواهیم کرد این مشکل را اصلاح و به حداقل برسانیم.

هوشیار خاطرنشان کرد: در ۱۴ محور به شورای اسلامی شهر تبریز برنامه ارائه داده‌ام و تلاش می‌کنیم با تحقق این محورها و ایجاد تحول در ساختارهای سنتی، در کوتاه‌ترین زمان بهترین خدمات را به شهروندان تبریز ارائه کنیم.

کد خبر 566851

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری شهرداري تبريز شهردار تبريز اصلاح ساختار شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد

علیرضا نقوی گفت: منطقه بافت تاریخی در سال گذشته با هزینه ۱۰۷ میلیارد ریال، طرح دفع آب‌های سطحی از بلوار دهم فروردین تا رودخانه مرکزی را اجرا کرد که امسال هیچ یک از خیابان های مسیر دچار آبگرفتگی نبود و روان آب ها به رودخانه مرکزی هدایت شده است و خبر منتشر شده مبنی بر هدایت روان آبها به قنات های متروکه صحت ندارد.

وی به فرونشست هایی که پس از بارندگی های اخیر ایجاد شد پرداخت و تصریح کرد: در تقاطع ایرانشهر حفره ایجاد شده در مسیر پوکه متروکه ای بود که عمده دلیل آن اتصال فاضلاب خانگی و واحدهای صنفی اطراف به مسیر قنات بوده که متأسفانه بارها نسبت به تخلف این قبیل اقدامات شهروندان تذکر داده شد و همشهریان بر اصلاح آن اقدام نکردند و ضروری است تا شرکت آب و فاضلاب هم به این مهم تاکید بیشتری داشته‌ باشند.

وی با تأکید بر اصلاح مسیر فاضلاب‌های خانگی از سوی شهروندان گفت: بخشی از کسبه و ساکنان اقدام به اتصال لوله‌های فاضلاب خانگی به مسیرهای پوکه قنات می کنند که این کار علاوه بر تخلف و جرم بودن آن، منجر به این قبیل فرونشست ها در سطح معابر که باعث بروز خسارات جبران‌ناپذیر و جانی خواهد شد همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمت رسان در آموزش‌های بیشتر به شهروندان را می‌طلبد.

استان یزد بیش از سه هزار قنات دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران