Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@18:55:56 GMT

عمران خان: آمریکا توطئه‌ای را برای من ترتیب داده

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۱۴۸۴

عمران خان: آمریکا توطئه‌ای را برای من ترتیب داده

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، عمران خان، نخست وزیر پاکستان در سخنانی در میان حامیان خود با اشاره به حکم دادگاه عالی پاکستان درباره وی نسبت به صدور چنین حکمی ابراز تاسف و ناامیدی کرد.

عمران خان همچنین آمریکا را به مدیریت یک توطئه برای سرنگونی‌اش متهم کرد.

وی در این باره گفت: عاطف خان، وزیر کشور دولت به من اطلاع داد که برخی از آن‌ها به سفارت آمریکا در اسلام آباد دعوت شده و به آن‌ها گفته شده است که سلب اعتماد از دولت وی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عمران خان در بخش دیگری از اظهاراتش از برگزاری تظاهرات سراسری در پاکستان طی یکشنبه آتی خبر داد.

وی همچنین تاکید کرد که حاضر به پذیرش "دولت وارداتی" در پاکستان نخواهد شد.

روز یکشنبه عارف علوی، رئیس جمهوری پاکستان با موافقت با پیشنهاد عمران‌خان، نخست وزیر این کشور، دستور انحلال پارلمان را صادر کرد و بعد از انحلال کابینه خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد. لحظاتی قبل از آن، طرح رای گیری بر سر عدم اعتماد به نخست وزیر پاکستان با موضع گیری معاون رئیس این پارلمان "غیرقابل اجرا" اعلام شده بود.

پس از این اتفاقات، دادگاه عالی پاکستان روز پنجشنبه حکم داد که مانور عمران خان "مغایر با قانون اساسی" است و دستور داد که پارلمان تا روز شنبه بار دیگر تشکیل و رای عدم اعتماد طبق برنامه انجام شود.

این حکم دادگاه، جدیدترین و آخرین تغییر در بحرانی است که ثبات سیاسی و اقتصادی را در این کشور ۲۲۰ میلیون نفری مجهز به سلاح هسته‌ای تهدید کرده است و این در حالیست که ارزش "روپیه" در روز پنجشنبه به پایین‌ترین حد خود رسید و ذخایر ارز خارجی سقوط کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز هفتم رمضان آلودگی هوا عمران خان پاکستان توطئه ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز هفتم رمضان آلودگی هوا قیمت گوشی عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • زندان را به سازش با کسانی که پاکستان را به بندکشیدند،ترجیح می‌دهم
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟