Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:03:58 GMT

آغاز مطالعات طرح ایجاد قطب دامپروری مهدیشهر

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۳۰۴۷

آغاز مطالعات طرح ایجاد قطب دامپروری مهدیشهر

ایسنا/سمنان سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان از آغاز مطالعات طرح ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر توسط این نهاد با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد.

علی منصفی راد در جلسه هماهنگی ایجاد قطب دامپروری مهدیشهر که با حضور مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سمنان و برخی مسوولین استان برگزار شد، گفت: ایستگاه اصلاح نژاد قوچ سنگسری در راستای تکمیل طرح قطب دامپروری کشور در شهرستان مهدیشهر با مدیریت جهاددانشگاهی استان سمنان ایجاد و مطالعات این طرح نیز آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از طرح های فناورانه جهاددانشگاهی استان سمنان در سالجاری ایجاد مرکز اصلاح نژاد دام سنگسری در شهرستان مهدیشهر است، که در راستای عملیاتی شدن قطب دامپروری کشور در شهرستان مهدیشهر در حال راه اندازی است.

سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: با توجه به دستور رئیس جمهوری در سفر سال گذشته به استان سمنان مبنی بر تبدیل شدن شهرستان مهدیشهر به قطب دامپروری کشور، در این حوزه نیز دو طرح فناورانه از سوی جهاددانشگاهی استان سمنان تهیه و ارائه شده است و امیدواریم با حمایت ها و مساعدت هایی که انجام خواهد شد بتوانیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

منصفی راد افزود: مطالعات این طرح در بخش ایجاد مجتمع قطب دامپروری مهدیشهر و همچنین تجهیز ایستگاه اصلاح نژاد دام سبک  بر اساس مصوبه سفر ریاست محترم جمهوری در استان سمنان مبنی بر ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر در جهاددانشگاهی استان در حال انجام است و تلاش می کنیم انشاءالله تا سه ماه آینده مطالعات این طرح انجام شود.

وی افزود: طرح های فناورانه جهاددانشگاهی با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های استان سمنان تهیه و ارائه شده است، علم و دانش این طرح های فناورانه در جهاددانشگاهی وجود دارد و این نهاد علمی آماده همکاری در راستای عملیاتی شدن قطب دامپروری کشور در شهرستان مهدیشهر می باشند.

سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان همچنین از ساخت مرکز به نژاد دامی و اصلاح نژاد جهاددانشگاهی استان سمنان در شهرستان مهدیشهر خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری های انجام شده، تجهیزات آزمایشگاه پایه این مرکز نیز تأمین شده است و انشاءالله با حمایت و مساعدت و تأمین اعتبار لازم، فاز اول این مرکز در بهار سال جاری  به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی سمنان منطقه سمنان دامپروري جهاد كشاورزي جهاددانشگاهی استان سمنان ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر قطب دامپروری کشور اصلاح نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد

ایسنا/قزوین کتاب «طراحی مدارهای منطقی با استفاده از زبان برنامه نویسی VHDL» با هدف آموزش زبان VHDL که از مهمترین زبان‌های توصیف سخت افزار است، توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

کتاب «طراحی مدارهای منطقی با استفاده از زبان برنامه نویسی VHDL» به تألیف «مرتضی محمدی زنجیره»، «زهرا یعقوبی» و «زهرا حبیبی» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد این کتاب با هدف آموزش زبان VHDL که از مهمترین زبان‌های توصیف سخت افزار است، تألیف شده است.

کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در رشته‌های مختلف مهندسی (مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق) می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. مباحث آموزش زبان VHDL که از مهم‌ترین زبان‌های توصیف نرم‌افزار است، به عنوان واحد درسی در اکثر دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور ارائه می‌شود و همچنین در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های معماری کامپیوتر تدریس و شبیه‌سازی می‌شود.

مطالب کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در سه فصل مطرح شده است که فصل اول مقدمه و آشنایی با طراحی دیجیتال است و در فصل دوم مفاهیم اولیۀ زبان VHDL بیان شده و در فصل سوم به بیان ساختارهای زبان VHDL به طور کامل پرداخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کتاب در ۸۹ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۰۸ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه نسخه فیزیکی این کتاب می‌توانند به لینک B۲n.ir/s۳۴۱۱۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • کشف نقوش صخره‌ای در منطقه تاریخی ورزقان
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان