Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رییس جهاددانشگاهی استان کردستان، با اشاره به اینکه یکی از اهداف جهاددانشگاهی استان تلاش برای تشکیل و رشد شرکت های دانش بنیان است، گفت: ماموریت جهاددانشگاهی حمایت از شرکت های دانش بنیان است و بر همین اساس باید شرایطی را فراهم آوریم تا زمینه مناسب برای فعالیت جوانان به خصوص افراد صاحب ایده ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر اسدی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" ضرورت دارد همه تلاش و کوشش های دستگاه های متولی در جهت تحقق این شعار قرار گیرد زیرا حرکت دانش بنیان می تواند کشور را در همه عرصه ها با سرعت بیشتری در مسیر رشد و توسعه بیش از پیش قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد دانش بنیان حاصل به کارگیری علم و دانش با هدف افزایش راندمان در همه بخش های اقتصادی کشور است، عنوان کرد: در اقتصاد دانش بنیان همه کسب و کارها و صنایع از کاربرد دانش روز در پیشبرد اهداف خود بهره می برند.

رییس جهاددانشگاهی استان کردستان، با بیان اینکه، یکی از پایه های اقتصاد مقاومتی مورد نظر، مقام معظم رهبری اقتصاد دانش بنیان است، گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه کشور ما، حرکت دانش بنیان در همه عرصه ها می تواند موثرترین عامل رونق تولید و اشتعال برای رشد و توسعه کشور باشد و ضمن ایجاد رفاه برای جامعه تحریم های دشمنان را خنثی کند.

اسدی، ساختار اجرایی مناسب و نیروی انسانی متعهد و متخصص را از ملزومات تحقق شعار سال برشمرد و افزود: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی با ساختار منعطف و مناسب و با داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص بهترین شرایط را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال دارد.

اسدی با اشاره به اینکه یکی از اهداف جهاددانشگاهی استان کردستان تلاش برای تشکیل و رشد شرکت های دانش بنیان است، یادآور شد: ماموریت جهاددانشگاهی حمایت از شرکت های دانش بنیان  است و بر همین اساس  باید شرایطی را فراهم آوریم تا زمینه مناسب برای فعالیت جوانان به خصوص افراد صاحب ایده ایجاد شود.

وی در پایان بیان کرد: در  صورت حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی، این نهاد انقلابی آمادگی کامل جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در استان کردستان را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاددانشگاهی استان شرکت های دانش بنیان مقام معظم رهبری دانش بنیان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد

دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان از امروز (چهارشنبه) با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل و با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به‌کار کرد و تا چهاردهم اردیبهشت سال جاری دایر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان همراه با دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان با همت معاونت حمل‌ونقل شهرداری اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ برگزار می‌شود.

برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناور، دانشجویان، اساتید و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تا چهاردهم اردیبهشت جاری ادامه دارد.

کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از محورهای برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان است.

برگزاری این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل‌ونقل ملی و استانی و کلان شهرها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد.

ساعات بازدید از نمایشگاه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 749586

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان اصفهان
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف