Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، بهرام نکاحی با اعلام اینکه شرکت واحد در تاریخچه ۶۶ ساله خود، فراز و فرودهای فراوانی را تجربه کرده است، افزود: ویژگی شاخص شرکت واحد در همه این سال‌ها، استمرار و پیوستگی در خدمات‌رسانی به شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه کارکنان شرکت واحد به ویژه رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمات‌رسانی هستند، اظهار کرد: در تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان که ساعات کار کاهش یافته است، همکاران شرکت واحد و رانندگان عزیز، با همه توان و تمام وقت به خدمت مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، از روند صعودی استفاده شهروندان از ناوگان اتوبوسرانی بعد از بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از چهاردهم فروردین و اضافه شدن سفرهای آموزشی به مجموع سفرهای شهری خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به ناوگان اتوبوسرانی دارد و از این رو، امیدواریم با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران و کمک دولت، در سال ۱۴۰۱ شاهد تحول در توسعه و تقویت حمل و نقل عمومی پایتخت باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اتوبوسرانی آمار مسافران ناوگان اتوبوسرانی شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: باتوجه به شغل اکثریت مردم منطقه بویژه روستا‌های فریدن کارگاه آموزشی و نصب علائم و هشدار‌ها بر روی وسایل نقلیه کشاورزی انجام شد.


عباص نصیری افزود: در سال ۱۴۰۲ بسیاری از نقاط حادثه خیز و پرخطر روستا‌های بخش زنده رود از جمله باند کندرو روستای نهرخلج و زیرگذر روستای درختک برطرف شد که تلاش می‌شود در سال جدید بهسازی و رفع دیگر نقاط حادثه خیر جاده‌های روستایی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • اعزام «ناوگان آزادی ۲» به نوار غزه به دلیل تاخیر در روند کار به تعویق افتاد