Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سید محمد حسینی، معاون حقوقی و پارلمانی رییس جمهور با گرامیداشت یاد و نام شهدا و سردار قاسمی طوسی و 436 شهید شهرستان نکا گفت: انقلاب اسلامی و خون سرخ شهدا احیاگر اسلام در جهان شد و شهدا با خون خود نهال انقلاب و اسلام را به درخت تنومند تبدیل کردند. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان نکا، سید محمد حسینی در شانزدهمین یادواره 436 شهید شهرستان نکا و بزرگداشت سالروز شهادت سردار سرلشکر  محمدحسن قاسمی طوسی جانشین لشکر ویژه 25 کربلا در مصلای نکا، افزود: امروز تمام اسلام در برابر تمامی شرک قرار گرفته است و جامعه نیازمند روحیه ایثار و شهادت شهدا و ایثارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهدا و رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس از خانواده خود گذشتند تا اسلام و انقلاب پابرجا بماند و هیچ گاه به دنبال منافع شخصی نبودند و دلبستگی به دنیا نداشتند و امر خدا را سرلوحه کار خود قرار دادند و در همین راستا همسر سردار قاسمی طوسی از قول این شهید نقل می کنند؛ که فرمودند: " من به شما علاقمندم اما اسلام را ترجیح می دهم."

وی با اشاره به شهادت دو روحانی که در صحن حرم امام هشتم مورد حمله قرار گرفته و شهید شدند؛ از آنان به عنوان عالم، مبارز و افراد خدوم به انقلاب و اسلام نام برد که همواره به فکر فقرا و حاشیه نشینان بودند و امام جماعتی ولایتمدار و انقلابی همچون همه روحانیون مردمدار بودند.

معاون حقوقی و  پارلمانی رییس جمهور، اظهار کرد: سردار طوسی مردی شجاع و با غیرت بود که با مردانگی و سلحشوری وارد میادین مختلف شد و از دوران ستمشاهی در راه انقلاب بود و در دوران انقلاب پا در رکاب انقلاب بود که در کمیته و سپاه نقش فعال داشت و در ساری، آمل، کردستان و بسیاری از ناامنی ها و جنگ ها وارد میدان شد و از انقلاب دفاع کرد.

حسینی گفت: تک تک شهدای ما دارای روحیات و احوالاتی در زندگی هستند که باید برای جوانان یادآوری شود و نسل جدید با راه و روش شهدا و وابستگی به قران و اهل بیت (علیهم السلام) آشنا شوند و زندگی خود را شهدایی و در مسیر شهدا قرار دهند.

وی همچنین یادآور شد: این دو روحانی شهید و روحانی دیگری که مجروح و در بستر بیماری است، پیشتاز جهاد تبیین هستند که تاکنون گمنام و ناشناخته بوده اند و با ایمان قوی و راسخ برای رفع مشکلات فقرا و نیازمندان تلاش داشتند.

معاون حقوقی و  پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت سیزدهم دولتی مردمی، ولایی و انقلابی است و دلسوز مردم است و الگوی مدیریت سردار سلیمانی را در دستور کار دارد و تلاش دارد تا در خدمت مردم و برای مردم باشد.

حسینی افزود: مردمان خوبی در نظام جمهوری اسلامی ایران داریم و تکلیف دولتمردان است تا با تمام قوا در خدمت مردم بوده و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و با تلاش برای سلامت، رفاه و بهبود شرایط فعلی جامعه، مردم را به آرامش برسانند.

وی گفت: دغدغه اصلی رفع مشکلات مردم است و تنگناهای اقتصادی و مشکلات وجود دارد و دولت تلاش دارد تا با برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و برنامه 4 ساله برای رفع مشکلات اقدام کند.

حسینی با بیان اینکه رفع مشکلات جامعه در گرو اتحاد و انسجام است؛ خاطر نشان کرد: اگر مسئولان و مجلس و نهادها همپای هم و با هم برای رفاه حال مردم حرکت کنند؛ می توانیم نظام الگو برای آزادگان جهان باشیم.

معاون حقوقی و  پارلمانی رییس جمهور گفت: در تولیدات دانش بنیان و در راستای فرمایشات رهبری با قوت وارد عمل شده ایم تا فرمان رهبری معظم انقلاب اجرایی شود که نباید در این راستا به شعار بسنده شود و باید شعار سال عملی و اجرا شود.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهدا و رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس تا اسلام و انقلاب پابرجا پارلمانی رییس جمهور معاون حقوقی رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان

 مسؤول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان در جلسه تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان درخصوص جزئیات مراسم تشییع و تدفین این شهدا گفت: پیکر پاک ۳ شهید دفاع مقدس، شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی که به تازگی تفحص شده‌اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام در شهر اصفهان تشییع خواهند شد.


روح‌اله حکیمی‌فردافزود:  مراسم تشییع این شهیدان والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۹:۰۰ صبح از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.


او  اصفهان با بیان اینکه هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده، گفت: این شهدا متعلق به شهر اصفهان هستند که پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده‌هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری