Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: ۷ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات برای بهره مندی ۲ هزار خانوار روستاهای استان از سرویس اینترنت پرسرعت راه اندازی شد.

مصطفی بهی، امروز شنبه ۲۰ فروردین به رسانه‌های گروهی گفت: از ابتدای امسال هفت سایت روستایی توسعه شبکه ملی اطلاعات استان راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه توسعه ارتباطات روستایی عنوان کرد: طی یک ماه گذشته با راه اندازی چهار سایت جدید تلفن و اینترنت پرسرعت همراه و ارتقا سه سایت تلفن همراه به تکنولوژی بالاتر، ۱۶ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی بیان کرد: با احداث سایت جدید تلفن و اینترنت پرسرعت همراه در روستاهای ماهوسک و کوچ القار شهرستان بیرجند، نوقند شهرستان درمیان و فتح آباد شهرستان فردوس، ۱۱ روستای دیگر استان از سرویس تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شده‌اند.

بهی افزود: همچنین با ارتقاء سایت‌های تلفن همراه روستاهای بورنگ شهرستان درمیان، دستگردان شهرستان طبس و کلی شهرستان قائنات، پنج روستای دیگر استان از اینترنت پرسرعت همراه و خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات برخوردار شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی تصریح کرد: این سایت ها که از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی فاوا وزارت متبوع اجرا و راه اندازی شده اند، دسترسی ۲ هزار خانوار روستایی استان را به شبکه ملی اطلاعات فراهم کرده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فناوري اطلاعات اینترنت شبکه ملی اطلاعات خراسان جنوبی ایسنا طبس ارتباطات روستایی اینترنت پرسرعت همراه شبکه ملی اطلاعات خراسان جنوبی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس