Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:08:02 GMT

افزایش نرخ کرایه تاکسی در همدان قانونی است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۵۲۷۹

افزایش نرخ کرایه تاکسی در همدان قانونی است

ایسنا/همدان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی همدان با اعلام اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی در همدان قانونی است، گفت: میانگین افزایش نرخ خطوط بین ۳۰ تا ۴۰ درصد است.

محمود حضرتی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: به استناد بند ۲۷ ماده ۸۰ قانون وظایف شورای اسلامی شهر هر ساله سازمان تاکسیرانی شهرداری به شورا پیشنهاد افزایش نرخ را داده و شورا نیز بر اساس وظایف خود مصوبه تصویب نرخنامه را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از آبان‌ماه سال گذشته جلسات کارشناسی نرخ‌گذاری در همدان شروع شد، افزود: در این جلسات هزینه‌های ثابت و متغیر و آنالیز هزینه‌های روزانه تاکسیران مورد بررسی قرار گرفت و قیمت‌گذاری بر اساس شاخص‌های تعریف شده مانند مسافت و شیب مسیر، ترافیک، تقاضا و مدت انتظار مصوب شد.  

حضرتی با بیان اینکه نرخ‌نامه جدید قبل از عید به سازمان تاکسیرانی ابلاغ و از ابتدای فروردین سال جاری نیز به خطوط ابلاغ شده است، اظهار کرد: درصد افزایش نرخ در خطوط متفاوت است، به عنوان مثال نرخ کرایه تاکسی در برخی از خطوط عادلانه نبود که این موضوع در افزایش نرخ لحاظ شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی همدان اضافه کرد: به عنوان نمونه هزینه روزانه یک دستگاه پراید ۷۸ هزار تومان، یک دستگاه پژو ۸۴ هزار تومان و یک دستگاه سمند ۸۷ هزار تومان است و میانگین درآمد روزانه آنها ۱۸۷ هزار تومان روزانه است بنابراین میانگین افزایش نرخ خطوط بین ۳۰ تا ۴۰ درصد در نظر گرفته شد.   

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نرخ کرایه تاکسی سازمان تاکسیرانی سازمان تاکسیرانی افزایش نرخ هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: هم‌اکنون نسبت به پارسال روزانه بیش از ۸۰ هزار بشکه افزایش تولید نفت داریم، همچنین خوراک شماری از پالایشگاه‌های کشور را نیز تأمین می‌کنیم.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی در آیین روز کارگر گفت: اگر پایداری تولید داشته‌ایم به همت کارگران است و هرچه به کارگران خدمت کنیم بازهم کم است.

وی با قدردانی از همه افرادی که در تحقق حداکثری تولید نفت تلاش کرده‌اند، افزود: گستره جغرافیایی شرکت نفت و گاز گچساران در چهار استان است که افزایش تولید با همت دولت سیزدهم و تلاش در مجموعه نفت کشور رقم خورده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: هم‌اکنون نسبت به پارسال روزانه بیش از ۸۰ هزار بشکه افزایش تولید نفت داریم، همچنین خوراک بیشتر پالایشگاه‌های کشور را نیز تأمین می‌کنیم.

کمالی با بیان اینکه امروز جشن تولید ۶۳۰ هزار بشکه نفت در روز را می‌گیریم، افزود: کارگران رزمندگان جبهه اقتصاد هستند، اما دنیا ما را تحریم کرده است و نمی‌خواهد روی پای خودمان بایستیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۰درصد نفت کشور در این منطقه تولید می‌شود، بیان کرد: در همه کتاب‌های مدیریتی از نیروی انسانی به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه یاد می‌شود. نقش نفتی‌ها در اقتصاد کشور بیش از هزار و ۴۰۰ همت در سال است که انتظار می‌رود مشکل‌های کارکنان صنعت نفت رفع شود.

علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه گفت: متخصص‌ترین و کارآمدترین نیروهای حوزه کار کشور در اینجا هستند. گچساران نه‌تنها بزرگ‌ترین سرمایه ملی، بلکه پنجمین ابرمخزن نفت جهان است. اینجا بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انسانی بی‌مانند را دارد و شهدای نفت گواه این مهم هستند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تأسیسات نفت و گاز گچساران بارها بمباران شد، اما تولید متوقف نشد. حیف است کشورهای منطقه به‌دلیل مسائل مالی، جوانان ما را جذب خود کنند. دولت باید تدبیری در این زمینه بیندیشد.

دیگر خبرها

  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی