Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور از وزیر صنعت، معدن و تجارت بابت انتصاب مدیرعامل جدید شرکت ملی مس َقدردانی ‌کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مس پرس، پورابراهیمی با بیان این مطلب گفت: ظرفیت ذخایر مس که به ما گزارش شده و اخیرا در نشست‌های تخصصی بررسی کردیم حدود 17 میلیارد تن ذخیره برآوردی است که امکان سرمایه‌گذاری در شرکت ملی مس وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پورابراهیمی با بیان اینکه طرح‌های توسعه مس تصمیم اول ما است، ادامه داد: خوشبختانه برنامه‌هایی که امروز در شرکت ملی مس ارائه شده در بخش طرح‌های توسعه مبنای تصمیم ما است. درخواست ما از مجموعه‌های اقتصادی توسعه فعالیت‌های پایین دستی است که بتواند در کنار توسعه طرح‌های معدنی فعالیت‌های این بخش را عملیاتی کند.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: موضوعات مربوط به مسائل فرهنگی و ورزشی هم یکی از بحث‌های این مجموعه است که با اقداماتی که انجام شده لازم است تقویت شود و عدالت اقتصادی هم انشالله انجام شود.

انتهای پیام/

         

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود