Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مراسم در سخنانی گفت: این کلینیک با زیربنای ۷۵۰ متر و در مساحتی بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار احداث و راه اندازی شده است.

«صادق کریمی» در ادامه  از فعالیت هفت تخصص شامل داخلی، قلب، زنان، سونو گرافی، جراحی عمومی، اطفال و بیهوشی در این کلینیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این مرکز به تجهیزات سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی به صورت قابل انتقال بر بالین بیمار، تست ورزش و همچنین برخی تجهیزات مورد نیاز مجهز شده است.

                                                                                

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از اقدام های دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در راه اندازی این مرکز ابراز امیدواری کرد امکانات بیشتری به سمت شهرستان گیلانغرب که حق بزرگی را بر گردن نظام و کشور و استان دارد هدایت شود.

«شهریار حیدری» افزود: در یک سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان پیگیری‌های خوبی به منظور تامین امکانات و تجهیزات سه شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب صورت گرفته که تاکنون بخشی از آن ها تکمیل شده و بخشی دیگر نیز در دست اقدام است و امیدواریم با تجهیز امکانات مناسب نیازی برای مراجعه مردم به مراکز درمانی استان به وجود نیاید.

وی گفت: کلینیک تخصصی شهرستان گیلانغرب با اعتبار ۹ میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید و اکثر بخش های این کلینیک تجهیز شده و بخش های دیگر به زودی توسط دانشگاه و وزارت بهداشت تجهیز خواهد شد.

حیدری ادامه داد:  سیاست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توجه به بخش بهداشت و درمان شهرستانهای محروم مانند گیلانغرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی است و این رویکرد، رویکرد مناسبی است و امیدوارم ادامه پیدا کند.

                                                                                                        

سرپرست فرمانداری گیلانغرب نیز از پیگیری دستگاه سی تی اسکن جهت بیمارستان الزهرا (س) خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته مجوز خرید دستگاه سی تی اسکن به عنوان مطالبه به حق مردم شهرستان از طریق وزارت بهداشت و درمان صادر شده است.

«حشمت رضایی» افزود: با توجه به مکاتبات صورت گرفته و اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه این دستگاه در مرحله رایزنی جهت تامین ارز و خرید دستگاه است و امیدواریم به زودی با تحقق آن بخش زیادی از مشکلات حوزه درمان شهروندان مرتفع شود.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها گیلانغرب افتتاح طرح دانشگاه های علوم پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلانغرب افتتاح طرح دانشگاه های علوم پزشکی گیلانغرب افتتاح طرح دانشگاه های علوم پزشکی بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،سرپرست معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: نظر به موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با تاسیس ۲ رشته پرستاری داخلی-جراحی و پرستاری سلامت جامعه در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه، شمار رشته‌های علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۱۸ رشته افزایش یافت.

دکتر حسن اژدری زرمهری افزود: بعد از بازدید میدانی ارزیابان وزارت بهداشت که بهمن ماه پارسال انجام شد و با توجه به نیاز روزافزون نظام سلامت کشور به پرستاران متخصص در زمینه داخلی-جراحی و سلامت جامعه و همچنین ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه علوم پزشکی، شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی با این درخواست موافقت کرد.

وی گفت: هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه دارای ۹۳ عضو هیات علمی و نزدیک به هزار دانشجو با ترکیب ۵۶ درصد زنان و ۴۴ درصد مردان است.

زرمهری افزود: اکنون این دانشگاه دارای رشته‌های پرستاری، هوش‌بری، مامایی، اتاق عمل، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، پرتوشناسی، فوریت‌های پزشکی، بهداشت عمومی، بهداشت حرفه‌ای، زیست فناوری، فیزیولوژی پزشکی، بیوشیمی بالینی، یادگیری الکترونیکی، ۲ مجوز دکترای پژوهشی و نیز دکترای پزشکی در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته)، کارشناسی‌ارشد و دکترای تخصصی و در چهار دانشکده است.

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد