Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: زمان ثبت درخواست انتقال به واحد دانشگاهی الکترونیکی (مجازی) و میهمانی اضطراری به واحد دانشگاهی محل سکونت یا نزدیکترین واحد محل سکونت تا ۲۵ فروردین ادامه دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرزاد جهان بین معاون دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: زمان ثبت درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به واحد دانشگاهی الکترونیکی (مجازی) و میهمانی اضطراری به واحد دانشگاهی محل سکونت یا نزدیکترین واحد دانشگاهی محل سکونت، در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، که از تاریخ ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ آغاز شده بود تا روز پنج شنبه ۲۵ فروردین ماه ادامه دارد و تمدید نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: درخواست انتقال به واحد الکترونیکی (مجازی) در صورت وجود مقطع، رشته، گرایش و تطابق سال قبولی در این مقطع زمانی، امکان پذیر است.

جهان بین با بیان اینکه متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند، گفت: تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست‌های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرزاد جهان بین واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد واحد دانشگاهی محل سکونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار «سهم من از جوانی ایران» برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود