Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@19:17:09 GMT

پیش‌بینی گردوخاک محلی در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۷۵۰۶

پیش‌بینی گردوخاک محلی در استان قزوین

ندا مشاطان گفت: در اثر وزش بادهای لحظه‌ای شدید احتمال گردوخاک محلی در استان قزوین پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ندا مشاطان کارشناس هواشناسی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: با توجه به خروجی مدل‌های هواشناسی از بعدازظهر امروز تا بامداد فردا یک‌شنبه گذر امواج تراز میانی جو از سطح منطقه را خواهیم داشت که موجب افزایش ابر، بارش‌های رگباری، گاهی همراه با رعدوبرق، وزش بادهای لحظه‌ای شدید و تگرگ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: در اثر وزش بادهای لحظه‌ای شدید احتمال گردوخاک محلی در استان قزوین پیش‌بینی می‌شود.
  این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: از آنجایی که در فصل بهار تشکیل ابرهای همرفتی را داریم، بارش‌ها ماهیت رگباری داشته و برخی مناطق از شدت بارش بیشتری برخوردار خواهند بود.
  مشاطان خاطرنشان کرد: در صورت وقوع بارش‌های رگباری طی امروز برای فردا بهبود کیفیت هوا انتظار می‌رود.
  وی بیان کرد: در یکشنبه و دوشنبه وضعیت جوی استان به نسبت پایدار بوده و وزش بادهای شمالی پیش‌بینی می‌شود.
  کارشناس هواشناسی قزوین یادآور شد: صبح امروز کمینه دمای استان مربوط به ایستگاه آوج با دمای 11 درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه دما روز گذشته در ایستگاه‌های بوئین‌زهرا و رازمیان با 26 درجه ثبت شده است.
  وی در پایان گفت: نوسانات دمای قزوین بین 13 و 23 درجه گزارش شده است.
  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: استان قزوین وزش بادهای پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران در راه قزوین

ایسنا/قزوین کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: برای امروز و فردا به‌صورت منطقه‌ای و محلی بارش‌های پراکنده‌ای را خواهیم داشت، از بعدازظهر امروز ۱۹ اردیبهشت جریانات شمالی به منطقه وارد می‌شود که تا فردا تداوم دارد.

مریم بهروزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد برای امروز و فردا، ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت، گذر موج از سطح منطقه اتفاق می‌افتد که سبب افزایش ابر شده و به‌صورت منطقه‌ای و محلی بارش‌های پراکنده‌ای را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از بعدازظهر امروز، ۱۹ اردیبهشت، جریانات شمالی به منطقه وارد می‌شود که تا فردا، ۲۰ اردیبهشت تداوم دارد، به‌ویژه در کانال بادی استان یعنی شهرهایی چون کوهین، تاکستان و بوئین‌زهرا وزش بادهای نسبتاً شدید را داریم که سبب کاهش دما می‌شود.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: برای روزهای جمعه و شنبه، ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت، جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی را در سطح منطقه داریم که موجب افزایش نسبی دما خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باد و باران در راه قزوین
  • اعلام هشدار نارنجی باد و باران در استان سمنان
  • ثبت رکورد بارش‌ها در فریدونشهر
  • راه اندازی سامانه پیش بینی ماهانه و فصلی بارش کشور
  • مواج شدن دریا در خلیج‌فارس با وزش بادهای جنوب غربی
  • پیش بینی هواشناسی
  • پربارش‌ترین مناطق استان سمنان در شبانه‌روز گذشته
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • ریزگردها مهمان کرمان می‌شوند
  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین