Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@10:33:50 GMT

دریافت مشاوره تلفنی ازدواج رایگان از بهترین متخصصین کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۷۵۳۴

دریافت مشاوره تلفنی ازدواج رایگان از بهترین متخصصین کشور

 

یکی از اتفاقات مهم و سرنوشت ساز در زندگی انسان ها، ازدواج است. افرادی که تصمیم می گیرند تا ازدواج کنند می خواهند کیفیت زندگی خود را تغییر داده و بهتر کنند؛ اما گاهی برخی از افراد با انتخاب اشتباه، نه تنها کیفیت زندگی خود را بهتر نمی کنند که با مشکلات زیادی نیز روبرو می شوند.

امروزه برای اینکه افراد بتوانند انتخاب درستی داشته باشند و در برابر حل ناملایمات زندگی بهترین راه حل را پیدا کنند، مشاوره ازدواج به کمک افراد آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاوره ازدواج به روش های مختلف امکان پذیر است که یکی از این روش ها، مشاوره تلفنی ازدواج است.

در مشاوره تلفنی ازدواج، افراد می توانند از هر جای دنیا با یک تلفن، با بهترین متخصصین کشور ارتباط برقرار کنند و مشاوره دریافت کنند. برای اینکه بیشتر با دریافت مشاوره تلفنی ازدواج رایگان از بهترین متخصصین کشور آشنا شوید، توصیه می کنیم که این مقاله را بخوانید.

چرا دریافت مشاوره ازدواج ضروری است؟

در مساله ازدواج، دو فرد از دو خانواده مختلف با فرهنگ ها و تربیت های متفاوت تصمیم می گیرند که با یکدیگر زندگی مشترک خود را آغاز کنند. این دو نفر به دلیل تفاوت هایی که دارند، باید بتوانند در برابر سختی ها و ناملایمات زندگی یکدیگر را درک کرده و تصمیم درست را برای عبور از سختی ها بگیرند.

در حالت کلی، دریافت مشاوره قبل از ازدواج در موارد زیر خدماتی را به افراد ارائه خواهد کرد:

شناخت صحیح معیارهای ازدواج شرایط ازدواج سن ازدواج اختلاف سنی زوجین روش های حل مشکلات و موانع ازدواج شناخت کامل همسر

و...

روش های دریافت مشاوره ازدواج به چه صورت است؟

دریافت مشاوره ازدواج به روش های مختلف انجام می شود. این روش ها عبارتند از:

دریافت مشاوره حضوری ازدواج دریافت مشاوره تلفنی ازدواج دریافت مشاوره آنلاین

هر کدام از روش های فوق مزایایی دارند و افراد می توانند باتوجه به شرایط خود یکی از این روش ها را انتخاب کنند.

دریافت مشاوره تلفنی ازدواج چه مزایایی دارد؟

مشاوره تلفنی ازدواج یکی از روش های پرطرفدار دریافت مشاوره است که دارای مزایای زیر است:

در زندگی پرمشغله امروز، افراد برای مراجعه به مرکز مشاوره فرصت کافی ندارند. ترافیک، بیماری های واگیردار و... ازجمله مواردی هستند که فرد برای رفتن به مراکز مشاوره دچار تردید می شود؛ بنابراین مشاوره تلفنی یک روش بهتر برای دریافت مشاوره است. مشاوره تلفنی بسیار کم هزینه تر از مشاوره حضوری است. در این روش مشاوره، هویت فرد و اطلاعات شخصی در مشاوره تلفنی افشا نخواهد شد و این برای برخی از افراد یک مزیت است.

مهم ترین فواید مشاوره تلفنی ازدواج چیست؟

همان طور که قبلا نیز به آن اشاره شد، مشاوره ازدواج برای موارد متعددی لازم و ضروری است. از مهم ترین فواید دریافت مشاوره تلفنی ازدواج می توان به موارد زیر اشاره کرد.

شناخت معیارهای ازدواج

یکی از مهم ترین فواید مشاوره ازدواج این است که افراد در مورد معیارهای ازدواج اطلاعات کسب کنند و بدانند که اهمیت و تاثیر آنها بر موفقیت در زندگی مشترکشان چقدر است.

تناسب سنی، فرهنگی، طبقه اقتصادی و اجتماعی، مالی و... از مهم ترین مسائل در ازدواج هستند؛ بنابراین نامزدها باید به دور از احساسات و کاملا منطقی این موارد را بررسی کنند.

بررسی اشتراکات و میزان تفاهم میان همسران، یکی از مهم ترین بخش ها در مشاوره تلفنی ازدواج است.

مواجه شدن با حقایق

بسیاری از جوانان که با عشق ازدواج می کنند، تحت تاثیر احساسات شدید قرار گرفته و بسیاری از واقعیت های مهم زندگی را نمی بینند و فکر می کنند که عشق برای آغاز زندگی مشترک آنها کافی است.

دریافت مشاوره تلفنی ازدواج به این افراد کمک می کند تا نگاهی منطقی و غیر احساسی به حود، طرف مقابل و زندگی مشترک داشته باشند و بتوانند تمامی نقاط ضعف را به درستی ببینند.

یادگیری مهارت های ارتباطی

یکی از مهم ترین عواملی که باعث طلاق می شوند، عدم توانایی همسران در ایجاد مهارت های ارتباطی است. زنان و مردان ایرانی نمی دانند که چگونه با یکدیگر گفتگو کرده و یا به حرف یکدیگر گوش دهند. این افراد همدلی را بلد نیستند و نمی توانند مسائل را بدون دعوا و جدل حل کنند.

مشاوره تلفنی ازدواج به این افراد کمک می کند که مهارت های ارتباطی را یاد بگیرند تا کمتر دچار مشکل شوند.

حل مشکل ترس جوانان از ازدواج

امروزه برخی از جوانان از اینکه بخواهند با جنس مخالف رابطه داشته باشند، می ترسند. این ترس ممکن است به دلایل مختلفی باشد که مهم ترین آنها عبارتند از:

داشتن یک رابطه ناموفق در گذشته و به بازی گرفته شدن احساسات فرد تولد در خانواده ای که از همان ابتدا او را از جنس مخالف ترسانده اند. حرف های ناپسند اطرافیان و انصراف فرد از ازدواج

و...

این در حالی است که رابطه با جنس مخالف واجب بوده و باعث می شود که فرد معاشرت با افراد مختلف را بیاموزد و آینده بسیار موفقی داشته باشد؛ اما این رابطه با جنس مخالف باید کنترل شده باشد؛ بنابراین مشاوره ازدواج به فرد کمک می کند که از ازدواج واهمه نداشته باشد و بتواند یک زندگی سالم و موفق را شروع کند.

دریافت مشاوره تلفنی ازدواج رایگان از بهترین متخصصین کشور

در مشاوره تلفنی، دست افراد باز است که از هر جایی که هستند، با بهترین متخصصین کشور تماس برقرار کرده و از آنها مشاوره دریافت کنند. امروزه حتی دریافت مشاوره تلفنی ازدواج رایگان نیز امکان پذیر است و افرادی که توان کافی ندارند می توانند با دریافت این مشاوره، بهترین خدمات را دریافت کنند.

در پایان

دریافت مشاوره تلفنی ازدواج رایگان از بهترین متخصصین کشور یکی از بهترین اقداماتی است که هر فرد می تواند قبل از ازدواج دریافت کند. دریافت این خدمات به افراد کمک خواهد کرد تا انتخابی درست داشته باشند و با شناخت کافی یکدیگر، مشکلات و دغدغه های زندگی را به بهترین شکل حل کنند.

دریافت مشاوره تلفنی هزینه های ایاب و ذهاب و صرف وقت زیاد در مراکز مشاوره را ندارد و افراد از هر جای کشور یا دنیا می توانند با بهترین متخصصین کشور تماس بگیرند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مشاوره تلفنی ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند

سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان یزد گفت: در این نشست پیرامون بهتر برگزار شدن برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج، هماهنگی، برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

وی تصریح کرد: بررسی وضعیت ازدواج، طلاق و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند در شهرستان تعریف شده است.
مدرسی در ادامه گفت: موضوع دومی که در این نشست به آن پرداخته شد، موضوع فراغت جوانان بود.

فرماندار یزد افزود: ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به عنوان دستگاه متولی برای پرکردن اوقات فراغت تعریف شده اند و خوشبختانه در شهرستان یزد طرح‌های خوبی در این زمینه از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده است.

مدرسی در پایان افزود: با تعاملی که بین ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان است و کمیته‌هایی که در فرمانداری یزد تشکیل شده است برای هم افزایی و استفاده حداکثری از زمان تعطیلی مدارس، می‌توان اوقات فراغت مناسبی برای آموزش‌های فرهنگی و ورزشی در اختیار نوجوانان و جوانان قرار داد تا در مدت سه ماه تابستان به نحو شایسته‌ای از این فرصت‌ها استفاده کنند.

۱۹تا ۲۹ خرداد، در تقویم به نام هفته ازدواج با شعار ازدواج آسان و آسمانی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سبقت جهانی ازدواج همراهانه از عاشقانه
  • این افراد می‌توانند دو بار وام ازدواج بگیرند
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری