Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه شورای هماهنگی معتمدین معین بنیاد گفت: معتمدین معین نیروی کارآمد و بازوی توانمند برای بنیاد محسوب می گردند.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان ساری، سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه شورای هماهنگی معتمدین معین بنیاد با بیان اینکه معتمدین معین نیروی کارآمد و بازوی توانمند برای بنیاد محسوب می گردند عنوان کرد: باید نقش معتمدین معین را در بنیاد به صورت ساختاری تعریف کرده و تحکیم ببخشیم تا شاهد حضور پر رنگ این عزیزان در میدان کار باشیم و طرح معتمدین معین باید در شیوه اجرای آن بازنگری گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهن سال با اشاره به اینکه بدنبال کشف استعدادها، افراد متخصص و توانمند باشیم اذعان داشت: بستر مناسب برای این افراد باید فراهم گردد و لازمه آن این است افرادی که دارای ایده و نظر بوده و می توانند در این عرصه به ما کمک کنند شناسایی گردند.        
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: باید یک انسجام، هماهنگی و پیوند ناگسستنی بین معتمدین معین و شبکه اقشار ایجاد کنیم و جهاد تبیین که مقام معظم رهبری مد ظله العالی به آن تأکید فرمودند صد در صد در بنیاد عملی کرده و به منصه ظهور برسانیم.           
کهن سال نقش آموزش را در برنامه های معتمدین معین مثبت ارزیابی کرد و گفت: یکی از برنامه های عملیاتی از درون همین معتمدین معین مشخص می گردد. این مسئول خاطر نشان کرد: معتمدین معین پل ارتباط بین بنیاد و جامعه ایثارگری هستند و در جهت شناسایی و انعکاس مشکلات ایثارگران به بنیاد، نقش مهمی را ایفا می کنند. 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بر جدی گرفتن جلسات معتمدین معین در شهرستانها، نقش دادن به معتمدین معین، دقت در انتخاب افراد، اشرافیت بر آئین نامه های مربوط به آن و ... تأکید کرد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معتمدین و بازوی توانمند برای بنیاد محسوب مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران معتمدین معین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش/ در دیدار با خانواده جانبازمتوفی محمد اکبری خندابی از صبر و استقامت خانواده جانباران و ایثارگران تجلیل کرد.

سرتیپ دوم بهزاد پرتوی خاقان در داین دیدار ضمن دلجویی از خانواده جانباز متوفی محمد اکبری خندابی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هست و در جهان حرفی برای گفتن داریم گفت: جمهوری اسلامی هر آنچه دارد و هرآنچه که در آینده خواهد داشت مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که از بهترین سرمایه زندگی شان که جان خود که خداوند به آنها عطا کرده، گذشتند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد.
او افزود: اکنون بر ما وظیفه است در وهله اول برای تقویت روحیه خود از خانواده‌های شهدا سرکشی و برسر مزار شهدا حاضر و دریادواره آنها شرکت کنیم و از خانواده آنها که سهم بسیاری در اقتدار کشور داشتند، سرکشی و به شایستگی دلجویی کنیم.
جانباز محمد اکبری خندابی پس از سالها تحمل رنج جانبازی سال 90در سن 45 سالگی  دارفانی را وداع گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد