Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@18:32:28 GMT

توس فیلتر، تولید کننده فیلترهای آب

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۷۸۲۴

توس فیلتر، تولید کننده فیلترهای آب

فیلتر تصفیه آب خانگی یکی از موضوعات مهم در دستگاه تصفیه آب خانگی است. کار اصلی فیلتر های آب، تصفیه و تمیز کردن آب است. در بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی عملکرد متفاوتی نسبت به دیگر فیلتر ها دارند و ترتیب قرار گرفتن آنها در دستگاه های مختلف ممکن است متفاوت باشند. در هر حالت فیلتر ها در بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی باید بتوانند آب آشامیدنی شما را تصفیه و به استاندارد ترین حالت ممکن برای سلامت بدن شما برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت فیلترها بسته به کشور سازنده متفاوت است، همچنین کارایی آن ممکن است فرق کند و هر شرکت می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد. بهترین دستگاه های تصفیه آب نه تنها به بهبود عطر و طعم آب کمک می کنند بلکه از شما در برابر ناخالصی هایی مانند ذرات زنگ زدگی و آلاینده های مضر مانند باکتری و سرب در آب آشامیدنی محافظت می کنند. تعداد زیادی آب تصفیه کن در بازار موجود است که هر کدام ویژگی های خاصی دارند و حتی شاهد هستیم که در برخی فروشگاه ها محصولات تقلبی وجود دارد.

فیلتر تصفیه آب چیست؟

فیلتر یک بخش مهم از دستگاه تصفیه آب است، که روی کیفیت آب تاثیر مستقیمی دارد. یک دستگاه تصفیه آب گران قیمت، بدون استفاده از فیلتر مناسب نمی تواند به اندازه کافی آلاینده های آب را حذف کند. بسیاری از افراد با توجه به افزایش آلودگی منابع آب به اهمیت استفاده از دستگاه های تصفیه آب پی برده اند و برای اینکه بتوانند با خیال راحت از آب سالم استفاده کنند انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را خریداری می کنند.

 دستگاه تصفیه آب با استفاده از فیلتر های مخصوص خود آلودگی های مختلفی مانند سرب موجود در آب، میکروب ها، رسوب، انواع پاتوژن ها، کلر و مواد معدنی اضافه را برطرف می کند و با از بین بردن درصد بالایی از این آلودگی ها، سبب می شود که آب آشامیدنی ما بو و مزه ی بهتری پیدا کند. به طور معمول اکثرا مدل های فیلتر تصفیه آب خانگی قابلیت تصفیه آب در 4 الی 5 و 6 مرحله را دارا می باشند که در هر مرحله قسمتی از آلودگی ها و ناخالصی ها حذف می کنند. در پایان بعد از عبور آب از دستگاه فیلتر می توانید اطمینان کنید که بیش از 90 درصد آلودگی ها برطرف شده اند و آبی سالم برای بدنتان در اختیار دارید.

کاربرد فیلتر تصفیه آب

بهترین دستگاه های تصفیه آب در ایران و جهان از چندین نوع فیلتر در سیستم تصفیه خود استفاده می کنند به طوری که حتی در برخی برندها این تعداد به هفت تا هشت نوع فیلتر می رسد. فیلتر ها مواد مضر وخطرناک را از آب جدا می کند و در نهایت آبی زلال و پاک را تولید می کنند. فیلتر هایی که به طور معمول در دستگاه های تصفیه آب استفاده می شوند شامل فیلتر های الیافی، فیلتر کربن فعال، فیلتر اسمز معکوس، فیلتر فرافیلتر، فیلتر قلیایی، فیلتر ممبران، فیلتر سرامیکی یا مادون قرمز و فیلتر فرابنفش هستند.

مهم ترین نکته در رابطه با فیلتر ها این است که فیلترها از هرجنسی که باشند خاصیت جذب مواد خود را از دست می دهند و باید با فیلترهای جدید تعویض شوند. عدم تعویض فیلتر ها باعث کاهش کیفیت آب تولید شده در دستگاه تصفیه آب می شود.

خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب

برای اینکه بهترین فیلتر تصفیه آب برای منزل یا محل کار تهیه کنید باید چند نکته مهم را حتما مد نظر داشته باشید. بهتر است قبل از خرید با ویژگی ها و قابلیت های فیلترها آشنا شوید و طبق نکات گفته شده انتخاب کنید.

در انتخاب و خرید بهترین فیلتر تصفیه آب قبل از هرچیز باید نوع فیلتر ها را مشخص کنید. اینکه زمان تعویض کدام فیلتر رسیده و باید تعویض شود مهم است و معمولا عمر فیلترها درج می شود. باید خرید فیلتر تصفیه آب را با توجه به نام دستگاه تان انجام دهید. دستگاه فیلتر با توجه به ابعاد دستگاه برند ساخته می شوند و امکان نشتی آب یا هواگیری دائمی وجود ندارد. بسیاری از فیلترها که تحت عنوان بهترین برند فیلتر آب تصفیه کن به شما معرفی می شوند دائما نیاز به هواگیری دارند پس به تبلیغات توجه نکنید.

قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب

دستگاه فیلتر در تمیز کردن آب کاربرد زیادی دارد. هر کدام از فیلتر های تصفیه آب خانگی عملکرد متفاوتی نسبت به دیگر فیلتر ها دارند و همچنین ترتیب قرار گرفتن آنها در دستگاه های مختلف ممکن است متفاوت باشد. در هر حالت فیلتر ها در بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی باید بتوانند آب آشامیدنی شما را تصفیه و به استانداردترین حالت ممکن برای سلامت بدن شما برسانند.

قیمت فیلتر بسته به کشور سازنده و کارایی دستگاه فیلتر دارد. ممکن است هر شرکت قیمت های متفاوتی را داشته باشد. در خرید فیلترهای آب باید بسیار دقت داشته باشید زیرا سلامتی بدن شما بسته به آبی که می نوشید دارد. اگر فیلتر تصفیه نتواند به خوبی آب را تصفیه کند و میکروب ها باقی بماند خرید و استفاده از دستگاه تصفیه آب کار بیهوده ای است. برای خرید فیلتر های آب ، با کیفیت بسیار خوب و مقرون به صرفه می توانید از تولید کنند فیلتر تصفیه آب خانگی توس فیلتر خریداری نمایید تا آبی سالم و بدون میکروب را میل نمایید.

 اگر هنگام خرید فیلتر تصفیه آب خانگی یا در مورد قیمت فیلتر سوال یا مشکلی داشتید می توانید از مشاوران توس فیلتر کمک بگیرید، تا بتوانید دستگاه فیلتر خوبی را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که فیلتر های مورد نیازتان را از جایی مطمئن و معتبر خریداری نمایید و با خرید درست آبی سالم و بدون آلودگی را نوش جان می کنید.

منبع: فردا

کلیدواژه: فیلترهای آب بهترین دستگاه های تصفیه آب فیلتر تصفیه آب خانگی دستگاه تصفیه آب دستگاه فیلتر آب آشامیدنی خرید فیلتر قیمت فیلتر آلودگی ها فیلتر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله ربانی مهر صبح در اولین نشست هم اندیشی بانوان کارآفرین و کسب و کار پایدار بانوان گفت: بانوان همدان در حوزه خیاطی، قالیبافی، صنایع دستی ومشاغل خانگی جایگاه ویژه ای دارند و استقبال خوب بانوان از کسب و کارها در سال های اخیر در حوزه تولید و کارآفرینی امیدوارکننده است و باید سعی شود بانک اطلاعانی از بانوان کارآفرین همدان تشکیل دهیم تا بهتر بتوانیم در این حوزه فعالیت کنیم.

وی افزود: توسعه کسب و کار بانوان باعث توانمندسازی بانوان و رونق تولید خواهد شد و باید زمینه فعالیت بیشتر بانوان در حوزه کسب و کارها را فراهم کنیم.

ربانی مهر گفت: در اکثر روستاهای همدان شاهد فعالیت بانوان کارآفرین هستیم که هم پای مردان در حوزه اقتصادی فعال هستند و این فرصت بزرگی برای استفاده از ظرفیت بانوان است.

وی اضافه کرد: از امامزاده محسن تا انصارالامام و ابرو و قهاوند شاهد فعالیت بانوان در حوزه تولید هستیم و انتظار است رسانه ها در معرفی بانوان کمک کنند تا برای همه بانوان جامعه فرهنگ سازی شود و در حوزه اقتصادی ورود فعالی داشته باشند.

ربانی‌مهر افزود: تلاش جهت راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی و مشاغل خانگی بایددر اولویت برنامه ها قرارگیرد

کد خبر 6092294

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی