Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@20:37:05 GMT

تاریخ عرضه گوشی پرچمدار شیائومی ۱۲ اولترا

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۸۰۴۱

تاریخ عرضه گوشی پرچمدار شیائومی ۱۲ اولترا

فرارو- به تازگی یک پوستر از گوشی Xiaomi 12 Ultra منشتر شده است که ادعا می‌کند این پرچمدار بیستم اردیبهشت ماه عرضه می‌شود.

به گزارش فرارو، انتظار می‌رفت که گوشی شیائومی ۱۲ اولترا در کنار شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ ایکس و شیائومی ۱۲ پرو در رویداد معرفی این سه گوشی که در دسامبر ۲۰۲۱ برگزار شد، در بازار چین عرضه شود و زمانی که این اتفاق نیفتاد، تاریخ عرضه به صورت غیررسمی برای ماه مارس ۲۰۲۲ تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش ازین گوشی Mi 11 Ultra نیز در ماه مارس در دسترس قرار گرفته بود. اما یک پوستر جدید ادعا می‌کند که گوشی Xiaomi 12 Ultra احتمالا در تاریخ ۱۰ ماه مه (۲۰ اردیبهشت) عرضه شود.

در پوستر ادعایی که توسط Ben Geskin در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، فقط نام دستگاه، تاریخ عرضه آن و همچنین پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس ذکر شده است. در حالی که این افشاگری کاملا قانع کننده به نظر می‌رسد، اما هنوز صددرصد مشخص نیست که آیا این تاریخ واقعی است یا نه. اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس یک تراشه معرفی نشده است، بنابراین ظهور آن بر روی پوستر دور از ذهن به نظر می‌رسد.


اما حتی اگر استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس نادرست باشد، به نظر می‌رسد همه انگشتان به سمت راه اندازی این گوشی در ماه مه اشاره می‌کنند. همچنین یک گزارش جدید که بر اساس یک منبع اطلاعاتی معتبر، یعنی افشاگر معروف Mukul Sharma، منتشر شده، زمان رسمی شدن دستگاه را در ماه مه نشان می‌دهد.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که گوشی شیائومی ۱۲ اولترا به صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی E5 AMOLED مجهز خواهد شد که از فناوری LTPO 2.0 استفاده می‌کند. انتظار می‌رود این نمایشگر از رنگ‌های ۱۰ بیتی پشتیبانی کند و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز داشته باشد.

به گفته یکی از دیگر از افشاگران سرشناس با نام مستعار Digital Chat Station، این گوشی پرچمدار همچنان از سرامیک برای پنل پشتی خود استفاده می‌کند و حداقل در دو رنگ سفید و مشکی به فروش می‌رسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: شیائومی ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!

در ادامه خیزش دانشگاههای آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، صدها دانشجو در ایالت‌های مختلف به دست نیروهای پلیس دستگیر شدند. تظاهرات‌ها علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه در ده‌ها دانشگاه آمریکایی در جریان است و در حال سرایت به کشورهای دیگر است. نتانیاهو آمریکا را به خوبی می‌شناسد و به همین دلیل می‌داند که انفجار این انقلاب دانشجویی ممکن است تا سرنگونی کابینه آپارتاید اسرائیل متوقف نشود، به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075619 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس