Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:08:44 GMT

۲۱ مبتلای به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۹۲۵۱

۲۱ مبتلای به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

علی احمدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از بیماران جدید پنج نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند و ۱۶ بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان طی هفته‌های اخیر کاهش محسوس داشته است، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته نیز فوت ناشی از کرونا در استان به ثبت نرسید و فوتی‌های این ویروس کماکان یک هزار و ۸۴۳ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با ابراز نگرانی نسبت به افزایش موارد سرپایی در استان، تصریح کرد: این در حالیست که تعداد بیماران بستری در استان رو به کاهش است.

احمدی، مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان را ۸۱ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد حال عمومی ۱۰ بیمار وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی به عملکرد طرح بسیج سلامت نوروزی این استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: بیش از ۱۱۰ هزار و ۵۰۰ مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی ثبت و ۶۲ هزار و ۱۸۵ ویزیت پزشکی در دوران نوروز انجام شد.

 رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین ۱۰ پایگاه واکسیناسیون تجمیعی و ۵۸ پایگاه غیرتجمیعی پوشش واکسن کرونا را در استان عهده‌دار بود.

به گزارش ایرنا، بر اساس رنگ‌بندی اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های بروجن، کیار و بن در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) شیوع کرونا، شهرستان‌های اردل و فارسان در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های شهرکرد، کوهرنگ، خانمیرزا و لردگان نیز در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع کرونا قرار گرفته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد

زنگ سپاس معلم به طور همزمان در مناطق هفده گانه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به صدا در آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، زنگ سپاس معلم در مدارس مناطق هفده گانه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به طور همزمان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نواخته شد.

مراسم نواختن زنگ سپاس معلم همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم که از 12 اردیبهشت‌ماه تا 19 اردیبهشت‌ماه است در مدارس استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

آیین نمادین سپاس معلم استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرمانده انتظامی استان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در آموزشگاه صفرپور ناحیه 2 شهرستان شهرکرد برگزار شد.

افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آیین با اشاره به اینکه 2نفر از معلمان استان به عنوان معلمان نمونه کشوری معرفی شدند، گفت: سلمان رستمی و جعفر عالی‌پور از استان به عنوان معلمان نمونه برتر کشور معرفی شدند.

انتهای پیام/7540

 

 

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری