Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:41:09 GMT

تهویه در مدارس چهارمحال و بختیاری ضعیف است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۶۰۸۳

تهویه در مدارس چهارمحال و بختیاری ضعیف است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است مدارس و دانشگاه‌ها برای حضور دانشجویان و دانش‌آموزان امن شود، بحث تهویه در مدارس ضعیف است و آموزش و پرورش باید این مسئله را جدی بگیرد.

محسن حسین‌میرزایی ۲۰ فروردین‌ماه در در جلسه مشترک ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و قرارگاه عملیاتی کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید مراقب سویه‌های جدید کرونا باشیم، اظهار کرد: عادی‌انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند موجب افزایش موارد ابتلا به کرونا شود، باید نظارت در مراکز تجمیعی افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پس از بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها شاهد بروز نگرانی در بین والدین و دانشجویان هستیم، خاطرنشان کرد: اگر دانش‌آموز یا دانشجویی دارای علائم مرتبط با بیماری کرونا است باید از ورود او به کلاس درس جلوگیری شود.

وی افزود: مدارس و دانشگاه‌ها برای حضور دانشجویان و دانش‌آموزان امن شود، بحث تهویه در مدارس ضعیف است و آموزش و پرورش باید این مسئله را جدی بگیرد.

حسین‌میرزایی با تاکید بر تقویت سامانه ایران من برای کنترل و جلوگیری از افراد واکسن نزده به مراکز تجمیعی از جمله سینماها، پایانه‌های مسافربری و ...، توضیح داد: اگر این مراکز به افرادی که واکسن تزریق نکرده‌ند، بلیط بفروشند، سه برابر هزینه بلیط جریمه خواهند شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه سلامت مردم بر تمامی مسائل اولویت دارد، خاطرنشان کرد: باید نتایج بازرسی و برخورد با متخلفان در جامعه مشهود باشد، همچنین در بازرسی‌ها برای رفع مشکل برنامه زمانبندی تعیین شود، نظارت‌ها در مراکز تجمیعی بیش‌تر از سایر مراکز مورد تاکید قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مطب پزشکان ضعیف است، گفت: باید نظارت و برخورد با متخلفان در همه سطوح یکسان باشد، همچنین بحث کمبود دارو در چهارمحال و بختیاری مورد توجه جدی قرار بگیرد.

حسین‌میرزایی در پایان تاکید کرد: برای سرویس مدارس در چهارمحال و بختیاری باید مدیران و انجمن اولیا در مدارس برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

۹۰ درصد دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری در کلاس‌های درس  حاضر شدند

فخرالدین اسدی- معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: ۹۰ درصد دانش‌آموزان پس از بازگشایی کامل کلاس‌های درس در مدارس حاضر شدند.

وی تاکید کرد: واکسیناسیون دز سوم در بین فرهنگیان مورد تاکید است، همچنین واکسیناسیون دانش‌آموزان باید در مراکز منتخب و با رضایت والدین انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری کرونا در ایران واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری