Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم انلاین تهران،علاالدین ازوجی در شورای اداری این شهرستان با اشاره به حمایت ها و تلاش های استاندار تهران در جذب و تخصیص اعتبارات و همچنین تفویض اختیار از مرکز به شهرستان ها،  افزود: مقرر شده، دستگاه هایی که فعالیت بیشتر و خدمات موثر و ملموس داشته باشند، از حمایت های بالاتری برخوردار  شوند و تلاش سازمان مدیریت و برنامه ریزی، تامین منابع مالی طرح هایی است که مردم از خدمات آن به نحو شایسته بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه ریزی اجرایی باید به گونه ای باشد که طرح ها به صورت فوری، عملیاتی شود تا نتیجه آن ملموس و مردم از آنها استفاده کنند در واقع خدمتی که به جامعه فایده نرساند به کل سیستم ضربه وارد می کند.
وی رویکرد جدید این سازمان را «برنامه محور» بیان کرد و افزود: در نظر داریم که از این پس،  برنامه دستگاه ها رادریافت و اعتبارات لازم  پس از بررسی، اولویت بندی و بر اساس نیازها تخصیص یابد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به شعار سال اظهار داشت: خاستگاه مطالبه موضوع های دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه تولید، استان تهران است، زیرا بیشتر دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و اشتغال های مُولّد در این استان قرار دارد و چنانچه چرخ اقتصاد استان تهران به خوبی حرکت کند، اقتصاد دیگر استان ها نیز شکوفا خواهد شد.
ازوجی تاکید کرد: باید همه شهرستان ها از تولید دانش بنیان بهره مند شوند و اگر فیروزکوه از این فرصت استفاده نکند،نشانه ضعف ما است و باید فرصتی برای بهره مندی از تولیدات دانش بنیان فراهم کنیم.
وی گفت: دولت موظف به ارائه خدمات در قبال دریافت مالیات است، هر قدر خدمات بهتری ارائه شود، مردم با رضایت بیشتری مالیات می پردازند و می توانیم با منابع مالی بیشتر ،خدمات بهتری ارائه کنیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به رشد منفی جمعیت، اظهار داشت: مهاجرت شهروندان و رشد منفی جمعیت حاصل نبود زیر ساخت در شهرستان فیروزکوه است، ارائه نشدن خدمات عمومی ، فراهم نبودن زیرساخت کسب و کار، نبود امنیت، مشکلات انشعابات و آموزش ، رشد منفی جمعیت را به همراه دارد که  این وضعیت در سال جدید باید اصلاح شود.
ازوجی افزود: وظیفه سازمان برنامه تنها تخصیص بودجه نیست بلکه تامین منابع شهرستان و بخش ها و نظارت است و در این راستا پیگیر منابع استان برای رصد و رفع ضعف های شهرستان هستیم

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذار برای اشتغالزایی در فیروزکوه اظهار داشت: توسعه منطقه نوآورانه را در سطح استان تهران در دست اقدام داریم چند شهرستان در استان انتخاب شدند، یکی از آنها فیروزکوه است که با جذب سرمایه گذار و اشتغالزایی این طرح محقق خواهد شد.
وی با اشاره به ایجاد درآمد پایدار و تاب آور در فیروزکوه، افزود: تبدیل این شهرستان به مسیر گردشگری یکی از اهداف  طرح توسعه منطقه نوآورانه در این ناحیه است در حال حاضر فیروز کوه مسیر مسافربری بوده و با توجه به اینکه مسافر هزینه ایجاد می کند اما گردشگر درآمد زا است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تاکید کرد: برای ساخت و یا تکمیل طرح ها با استفاده از اعتبارات عمرانی تا پایان تیر ماه فرصت داده شده و  اقدامات اولیه اساسی هر طرح تا پایان این ماه باید انجام شود در غیر این صورت تخلف محسوب شده و پرونده به بازرسی ارجاع می شود.
ازوجی با اشاره به برنامه توسعه استان در سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: بر اساس این طرح پروژه های عمرانی طی ۱۰ سال آینده بر اساس برنامه توسعه تصویب و اجرایی خواهد شد و فرمانداران و دستگاه‌های مرتبط در این راستا برنامه های خود را به ما اعلام کنند.
وی افزود: استان تهران با توجه به پایتخت بودن باید کارکرد بهتری نسبت به سایر استانها داشته باشد ، چرا که عمکلرد استان تهران با پایتخت سایر کشورها سنجیده می شود

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اعتبار طرح تصویب سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، حاجی بابایی با اشاره به اینکه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه امسال باید اجرا بشود، گفت: بودجه آن هم پیش بینی شده، اما اینکه چرا از اول فروردین ماه اضافه پرداختی ها صورت نگرفته بدلیل برخی موضوعات قانونی است.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه افزود، موضوع ۹۰ درصد متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم مصوب شده است، یعنی سازوکار اجرایی آن در برنامه هفتم توسعه است که هنوز از سوی شورای نگهبان تایید نشده است.

به گفته این نماینده مجلس، برنامه هفتم توسعه، مصوب مجلس، یکبار از شورای نگهبان اعاده شده، بر این اساس به تازگی برخی مواد را مصوب کردیم و برنامه هفتم مصوب باردیگر به شورای نگهبان خواهد رفت تا دیگر ایرادی نداشته باشد.

آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر این اساس وقتی برنامه هفتم توسعه تبدیل به قانون بشود، دولت مکلف است احکام جدید حقوق بازنشستگان را نیز صادر کند.

حاجی بابایی اضافه کرد: هر زمانی که احکام جدید از سوی دولت صادر شد از اول فروردین متناسب سازی حقوق بازنشستگان محاسبه شده و ما به التفاوت واریز خواهد شد.

کد خبر 849298 برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم بازنشستگی دولت شورای نگهبان

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد
  • خبر جدید درمورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه