Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: ارائه برنامه زمان بندی ترمیم نوارهای حفاری توسط ابفا تا صدور مجوز جدید حفاری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا سیاوش محمودی امروز_ شنبه بیستم فروردین_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی سطح شهر شامل تقاطع شهید کجباف، زیرگذر زردشت (جانباز) و منطقه کیانشهر با حضور خانچی معاون عمرانی استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز، مدیرکل آبفا خوزستان، شهردار اهواز و اعضای کمیسیون عمران شورا اظهار کرد: در این بازدید مقرر شد شرکت آبفا عملیات اجرایی خیابان ۳۲ متری ارتباطی لاله و لادن‌ها و بلوار ارتش را تا آخر اردیبهشت ماه تکمیل و همچنین مقرر شد برنامه زمان بندی برای ترمیم نوارهای حفاری توسط آبفا پیش از انجام پروژه به شهرداری ارائه شود و شهرداری نیز تا بهبود این وضعیت مجوز حفاری صادر نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پروژه‌های فعال آبفا را طبق اعلام این شرکت در سطح شهر بالغ بر ۱۹۲ پروژه عنوان کرده و ضمن تجلیل از زحمات این مجموعه به مشکلات موجود در مناطق مختلف اشاره کرد و گفت: در پروژه‌های فعال و در حفاری‌هایی که در گذشته صورت گرفته مواردی هستند که هنوز بلاتکلیف مانده و موجبات مشکلات بهداشتی و محیط زیستی را برای ساکنین آن مناطق به وجود آورده است؛ لذا بر ارائه برنامه زمانبندی از سوی آبفا جهت ترمیم نوارهای حفاری و سپس صدور مجوز حفاری جدید تاکید داشته و پیگیر هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به مشکلات روشنایی موجود در برخی مناطق و بالاخص منطقه کیانشهر اشاره نموده و اضافه کرد: در این بازدید مقرر شد ضمن برطرف کردن مشکل روشنایی نقاط شناسایی شده، جلسه‌ای با محوریت مدیر کل دفتر فنی استانداری با حضور اداره برق منطقه‌ای، شرکت توزیع برق اهواز و شهرداری تشکیل شود تا موانع عدم تکمیل پروژه‌ها که شامل تعدادی شبکه برق هستند بررسی و رفع شوند.

کد خبر 567213

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شرکت آبفا ترمیم آسفالت مجوز حفاری شورای شهر اهواز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ترمیم نوارهای حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان موسسه صندوق بازنشستگی مس اظهار کرد: موضوع مولد سازی اموال و دارایی‌های صندوق با تشکیل بانک اطلاعاتی و پیگیری موضوعات آن‌ها منجر به سودآوری و اطمینان از تحقق اهداف و برنامه‌ها در آینده خواهد شد.
وی بر ضرورت استقرار حاکمیت شرکتی و ایجاد انسجام و یکپارچگی در سیاست‌گذاری‌های صندوق بازنشستگی و سیاست‌های کلان شرکت ملی صنایع مس ایران تاکید کرد و ادامه داد: ساماندهی امور شرکت‌های تابعه می‌تواند به افزایش سودآوری و ارزش آفرینی آن‌ها از طریق ارتقای کارایی عملیاتی، کاهش هزینه‌ها، بهبود مدیریت ریسک و استفاده از فرصت‌های جدید برای رشد منجر شود.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اهمیت سودآوری شرکت‌های زیرمجموعه صندوق، بر لزوم رعایت الزامات کمیسیون معاملات، تدوین آیین‌نامه‌های مرتبط و نظام‌مند شدن فرآیندهای این شرکت‌ها در چارچوب بودجه ابلاغی به عنوان راهکارهایی برای دستیابی به این هدف تاکید کرد.
وی بیان کرد: باید به طور مستمر عملکرد شرکت‌های تابعه را رصد و ارزیابی کرد و در صورت نیاز، در برنامه‌ها و فرآیندها تجدید نظر شود.

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد