Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: ایستگاه اصلاح نژاد قوچ سنگسری در راستای تکمیل طرح قطب دامپروری کشور در شهرستان مهدیشهر با مدیریت جهاددانشگاهی استان سمنان ایجاد و مطالعات این طرح آغاز شد.

یکی از طرح‌های فناورانه جهاددانشگاهی استان سمنان در سالجاری ایجاد مرکز اصلاح نژاد دام سنگسری در شهرستان مهدیشهر است، که در راستای عملیاتی شدن قطب دامپروری کشور در شهرستان مهدیشهر در حال راه اندازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالعات این طرح در بخش ایجاد مجتمع قطب دامپروری مهدیشهر و همچنین تجهیز ایستگاه اصلاح نژاد دام سبک بر اساس مصوبه سفر رئیس جمهور در استان سمنان مبنی بر ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر در جهاددانشگاهی استان در حال انجام است و تلاش می‌شود تا سه ماه آینده مطالعات این طرح تکمیل شود.

 طرح‌های فناورانه جهاددانشگاهی با بهره گیری از ظرفیت‌های استان سمنان تهیه و ارائه شده است، علم و دانش این طرح‌های فناورانه در جهاددانشگاهی وجود دارد و این نهاد علمی آماده همکاری در راستای عملیاتی شدن قطب دامپروری کشور در شهرستان مهدیشهر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دام و طیور جهاد دانشگاهی جهاددانشگاهی استان شهرستان مهدیشهر قطب دامپروری استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در جهت تحقق شعار سال نیاز است از نیروهای دانش بنیان استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمد حسینی امروز_ جمعه هفتم اردیبهشت_ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه سمنان اظهار کرد: هفته گذشته شاهد حضور پر برکت رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در استان سمنان بودیم که مسلماً این سفر باعث رونق اقتصادی و پیشرفت در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: این اراده در هیات دولت وجود دارد که با تلاش‌های شبانه روزی و کار جهادی، مشکلات و موانع موجود برای افزایش رفاه مردم عزیز ایران برطرف شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت تمام توان خود را در جهت تامین مسکن برای نیازمندان به کار گرفته است و تاکنون نیز اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

حسینی تصریح کرد: امروزه بسیاری از شرکت‌ها نیازمند نیروی کار می‌باشند که از این رو لازم است اقدامات لازم جهت تامین نیرو و افزایش تولید انجام شود.

وی ادامه داد: در جهت تحقق شعار نیاز است از نیروهای دانش بنیان استفاده کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مقام معظم رهبری همیشه بر توجه ویژه بر امور و رفاه کارگران عزیز تاکید داشته اند و از این رو ما نیز تمام توان خود را در جهت اجرا نمودن این امر به کار گرفته ایم.

کد خبر 748126

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری