Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار دفتر پیشگیری از خودکشی وابسته به پنتاگون نشان داد که مرگ و میر ناشی از خودکشی بین نظامیان آمریکا به بالاترین حد خود رسیده است.

به گزارش مشرق، آمار تازه انتشار یافته از سوی دفتر «پیشگیری از خودکشی وابسته به پنتاگون» (وزارت دفاع آمریکا) نشان داد که میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی در میان نظامیان ایالات متحده در سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود از قبل از جنگ جهانی دوم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبگاه «تسک پرپس» شمار کل مرگ‌های ناشی از خودکشی بین نظامیان آمریکا نیز بالاترین میزان در ۲۰ سال گذشته بود. در سال ۲۰۲۱، ۱۷۶ مورد مرگ باخود کشی تایید شده در ارتش وجود داشت. این افزایش اندکی نسبت به ۱۷۴ مورد تایید شده خودکشی در سال ۲۰۲۰ نشان می‌هد. در سال ۲۰۱۹ این رقم ۱۴۵ بود.

 در مجموع میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی در سال ۲۰۲۱،  ۳۶.۱۸ در هر ۱۰۰۰۰۰ نظامی بود. طبق یک مطالعه در سال ۲۰۱۹ در «مجله انجمن پزشکی آمریکا» که میزان خودکشی ارتش از سال ۱۸۱۹ تا ۲۰۱۷ را تجزیه و تحلیل می‌کند، این بالاترین میزان از سال ۱۹۳۸  به این سو است.

در بخش ذخیره ارتش و گارد ملی، بخش ذخیره شاهد ۴۵ مرگ ناشی از خودکشی در سال ۲۰۲۱ بود که نسبت به سال قبل از آن افزایش اندکی داشت.

در سال گذشته ۱۰۱ مورد مرگ خودکشی در گارد ملی رخ داد که چهار مورد کمتر از سال ۲۰۲۰ بود. میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی در نیروهای ذخیره ارتش ۲۴.۴ در هر ۱۰۰۰۰۰ و ۲۹.۹۲ در هر ۱۰۰۰۰۰ در گارد ملی ارتش بود.

مطالعه‌ای که سال گذشته توسط «پروژه هزینه جنگ دانشگاه براون» منتشر شد، تخمین زد که ۳۰۱۷۷ سرباز وظیفه و نظامی کهنه کار از سال ۲۰۰۱ تاکنون بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده‌اند. در سال ۲۰۲۰، میزان خودکشی برای نیروهای نظامی ۱۸ تا ۲۴ ساله بیش از دو برابرغیرنظامیان در این کشور بود.

به نوشته این منبع خبری، مقررات اختصاصی پیشگیری از خودکشی ارتش  امریکا برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ اعلام شد.  این مقرارات ابتدا قرار بود پاییز گذشته منتشر شود، اما به تاخیر افتاد و انتظار می‌رود در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت خودکشی ارتش آمریکا آمار ارتش آمریکا مشرق پنتاگون وزارت دفاع آمریکا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مرگ و میر ناشی از خودکشی ناشی از خودکشی سال ۲۰۲۱ سال گذشته سال ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۶ هزار و ۲۸ میلیارد تومان اعتبار به میزان ۹۳ درصد برای استان در سال گذشته تخصیص و محقق شد. - اخبار استانها -

حمیدرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به اینکه میزان تعهد اعتبارات استان از سفر اول ریاست جمهوری در سال 1401، حدود 4 هزار و 313 میلیارد تومان بود، اظهار داشت: از این میزان تعهد، 73 درصد آن در سال 1401 محقق شد.

وی با اشاره به اینکه در سال 1402 نیز میزان تعهد از سفر اول ریاست جمهوری 3 هزار  و 536 میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: در این سال نیز 111 درصد تعهدات محقق شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات جاری سال گذشته 845 میلیارد تومان بوده که 119 درصد محقق شده است، عنوان کرد: همچنین میزان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در سال گذشته، یک هزار و 255 میلیارد تومان بوده که 60 درصد آن محقق شده است.

منتظری با اشاره به اینکه کل اعتبارات جاری، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و سفر در سال گذشته 6 هزار و 469 میلیارد تومان بود، اظهار کرد: 6 هزار و 28 میلیارد تومان اعتبار به میزان 93 درصد برای استان تخصیص و محقق شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اعتبارات جاری استان با توجه به عدم تامین بار مالی فوق‌العاده ویژه دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگان سال 1401 در سال گذشته پرداخت شده است.

انتهای پیام/7540/.

دیگر خبرها

  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف