Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@11:10:31 GMT

فرصت نام‌نویسی مجدد در کنکور فوق لیسانس گروه پزشکی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۰۲۵۴

فرصت نام‌نویسی مجدد در کنکور فوق لیسانس گروه پزشکی

مهلت مجدد ثبت نام و امکام ویرایش برای آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ امکان پذیر شده است و داوطلبان از فردا یکشنبه ۲۱ تا سه شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ می توانند نسبت به ثبت نام و یا تصحیح اطلاعات اقدام کنند.

همچنین افرادی که قبلاً کد پیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کرده اند طی نوبت اول موفق به ثبت نام نشده بودند در زمان تمدید، مطابق بند ۳-۲ صفحه ۲۸ دفترچه راهنمای ثبت نام با وارد کردن کد ملی بقیه مراحل را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان جهت اطمینان از ثبت نام خود پس از ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری، از سامانه خارج شده و مجددا با کد رهگیری خود وارد فرم ثبت نام شوند. طی دوره های گذشته بسیاری از افراد به دلیل عدم ثبت نهایی به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون متوجه عدم ثبت نام خود شده اند و در نتیجه از شرکت در آزمون محروم شده اند و پس از اتمام ثبت نام و ویرایش به هیچ عنوان اطلاعات ثبت نام، رشته امتحانی و حوزه امتحانی تغییر نخواهد کرد.

در طول مدت زمان ثبت نام، تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت شده (بجز کد ملی) امکانپذیر است و پرداخت هزینه آزمون هیچ ربطی به انتخاب نوبت امتحانی (یا همان گروه امتحانی) مندرج در جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت نام ندارد. پس از پرداخت هزینه، در طول مدت زمان ثبت نام، ویرایش و تصحیح نوبت امتحانی و یا رشته امتحانی امکانپذیر است.

پس از اتمام ثبت نام نهایی و قبل از اتمام مهلت ثبت نام و ویرایش، از فرم ثبت نام پرینت گرفته شده و کلیه اطلاعات بررسی شود تا در صورت لزوم تصحیح و کامل شود. لازم است این فرم پس از اتمام ثبت نهایی، جهت ارائه در مواقع لزوم نگهداری شود.

رشته محل هایی که ظرفیت پذیرش آنها ۳ نفر و بیشتر هستند، مشمول ۱۰ درصد سهمیه اضافه بر ظرفیت پذیرش استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون هستند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی جهرم ، کلیه پذیرش های آن دانشگاه برای سهمیه بومی که در جدول سهمیه بومی صفحه های ۱۳ و ۱۴ دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون اعلام شده بود (رشته های زیر) لغو شده و مشمول این قانون نیستند.

بیشتر بخوانید:

آغاز نام‌نویسی فوق لیسانس فراگیر دانشگاه آزاد و پیام نور افزایش شهریه مدارس غیردولتی پس از حضوری شدن کلاس‌ها

47231

کد خبر 1620216

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کنکور حذف کنکور آموزش پزشکی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری سوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ منتشر شد.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است داوطلبان بتوانند تا پایان روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

فایل اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ در اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6090411

دیگر خبرها

  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان