Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:48:59 GMT

رشد بسکتبال خراسان شمالی مستلزم تیم‌داری در لیگ برتر است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۱۶۳۵

رشد بسکتبال خراسان شمالی مستلزم تیم‌داری در لیگ برتر است

روزبه ارغوان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم ملی بسکتبال نسبت به سال‌های گذشته جوان‌تر شده و نوعی پوست اندازی داشته است لذا ورود استعدادهای جدید می‌تواند برای بسکتبال کشورمان مفید باشد.

ملی پوش بسکتبال اهل بجنورد ادامه داد: جوان‌تر ها با استفاده از تجربیات افراد بزرگ‌تر می‌توانند تیمی قدرتمند بسازند؛ در این راه همانند یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور قدرتمند بسکتبال ایران در آسیا و مسابقات جهانی، افزود: اگر همین روند پیشرفت حفظ شود می‌توانیم در آینده نتایج بسیار بهتری در آسیا بگیریم زیرا فیزیک بازیکنان ایرانی از بازیکنان شرق آسیا بهتر است.

ارغوان به نبود تیم داری خراسان شمالی در لیگ برتر بسکتبال اشاره داشت و گفت: این استان دارای ظرفیت و استعدادهای مناسبی است؛ بجنورد جزو شهرهایی است که از نظر آمار قدی استعداد بالایی دارد اما متأسفانه اسپانسری برای تیم داری به عرصه نیامنده است.

وی افزود: باید برای یک رشته ورزشی اسپانسر بیاید و روی تیم برنامه ریزی دقیق و منظم داشته باشد تا موفق شود.

ارغوان تصریح کرد: انجام این اتفاق سطح بسکتبال خراسان شمالی را بالاتر می‌برد؛ حضور با ثبات یک تیم لیگ برتری به مدت چند سال در یک استان قطعاً روی استعدادیابی فرزندان کمک خواهد کرد.

این ملی پوش بسکتبال گفت: از واژه خداحافظی از بسکتبال خوشم نمی‌آید و هیچ گاه این کار را نمی‌کنم لذا اگر زمانی از سطح حرفه ای فاصله گرفتم وارد فضای مربی گری خواهم شد.

کد خبر 5463277

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال بجنورد لیگ برتر بسکتبال ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد گرد و غبار ماه رمضان 1401 آمار کرونا آلودگی هوا ماه مبارك رمضان خطبه های نماز جمعه هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از صاحب سینما شدن شهرستان راز و جرگلان با همکاری موسسه سینما شهر خبر داد.

تقی صادقی امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) گفت: تجهیزات سینمای راز و جرگلان با همکاری و مساعدت موسسه سینما شهر با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار خریده و این ماه در کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی راز و جرگلان نصب خواهد شد.

وی به همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برای در اختیار قرار دادن فضای مورد نیاز اشاره و بیان کرد: با نصب این تجهیزات مردم راز و جرگلان ۲۰ سال بعد از شهرستان شدن، سینما خواهند داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی افزود: ظرفیت سالن برای تماشای فیلم ۱۲۰ نفر است و با راه‌اندازی این سینما، خراسان شمالی دارای هفت سینما در بخش دولتی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست