Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@10:35:47 GMT

پیش‌بینی شهید صیاد شیرازی درباره سرانجام جنگ+صوت منتشرنشده

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۳۱۸۲

پیش‌بینی شهید صیاد شیرازی درباره سرانجام جنگ+صوت منتشرنشده

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نقش موثری ایفا کرد. او فرماندهی عملیات‌های ثامن‌الائمه، طریق‌القدس، فتح‌‌المبین و بیت‌المقدس در جنگ تحمیلی را بر عهده داشت. این شهید همچنین فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، عضویت در شورای عالی دفاع ملی، معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح و جانشینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید علی صیاد شیرازی در ۱۶ فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ همزمان با عید خجسته غدیر با حکم مقام معظم فرماندهی کل قوا به درجه سرلشکری نائل آمد و یک هفته پس از آن در روز شنبه ۲۱ فروردین‌ماه در حوالی خانه‌اش مورد سوء قصد عوامل منافق قرار گرفت و به شهادت رسید. 

آنچه در ادامه می‌شنوید، سخنان منتشرنشده شهید علی صیاد شیرازی است که خبرگزاری فارس این صوت تاریخی را به مناسبت بیست‌ و سومین سالگرد شهادت این سردار رشید اسلام برای نخستین بار منتشر می‌کند:

پیش‌بینی شهید صیاد شیرازی درباره سرانجام جنگ تحمیلی

 

 

شهید علی صیاد شیرازی در ۱۳ فروردین ماه سال ۱۳۶۲ در بحبوحه «عملیات والفجر ۱» درباره بشارت خداوند خطاب به رزمندگان اسلام بیان داشت: برای اینکه خواستن مبدل به توانستن بشود برادران، ما همیشه باید با خدا باشیم. باید این خواست را با خواست خدا هماهنگ کنیم. خواست خدا در این است که برای ما فراز و نشیب‌های نبرد فراهم می‌کند، گاهی اوقات پیش می‌رویم با سرعت، گاهی اوقات در تنگنا قرار می‌گیریم، گاهی اوقات پیروز می‌‌شویم و آن همه اسیر و آن همه غنائم و آن همه زمین را آزاد می‌کنیم، گاهی اوقات هم می‌بینیم گیر می‌کنیم متوقف می‌شویم، شهید می‌دهیم، اسیر می‌دهیم و همه اینها، این فراز و نشیب‌ها، عاقبتش به پیروزی است، چون برای خدا می‌جنگیم «و إنَّ جُندَنا لهم الغالبون» همیشه بشارت خدا برای ما بوده و هست و خواهد بود.

و اینجا برای اینکه خواست ما با خواست خدا توأم باشد برادران عزیزم، ما تک تکمان بایستی در خودسازی بکوشیم، در تک تکمان شب و روز که داریم برای خدا می‌جنگیم در میدان جنگ هم هستیم، از همه جاهای سرزمین‌هایی که ما داریم توی مملکتمان، اینجا با برکت‌تر است، نمازها اینجا می‌چسبد، عبادت‌ها می‌چسبد، دورهمایی‌ها برکت‌‌آمیز است، همه‌شان، ولی استفاده کنیم. یادمان نرود غرق فقط عمل نشویم، غرق شب و روز کار کردن نشویم، در کنارش ذکر و وردمان به خدا باشد که همانطور که خدا ما را می‌نامد ما هم او را بنامیم، از یادش غافل نمانیم؛ اگر این کار را کردیم تک تک، در جمع یک عده با خدا، یک عده با نیت خدا خواهیم بود و چون حرکتمان برای خداست در جلوی ما چیزی نمی‌‌تواند دوام بیاورد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی صیاد شیرازی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس صوت علی صیاد شیرازی صیاد شیرازی گاهی اوقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان بابیان اینکه شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد، گفت: در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت مس رفسنجان، حسین پورمحمدی با اشاره به صعود تیم فوتبال مس رفسنجان به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: بیش از هر چیز خوشحالم به خواست خدا تیم مس هواداران و مردم را در دو ماه اخیر خوشحال کرد و از نظر فنی، حرفه‌ای و اخلاقی مایه افتخار استان کرمان و شرکت مس است.

وی تغییرات نیم‌فصل را موجب تحول و گذشت از وضعیت بحرانی و ایجاد آرامش در باشگاه بیان کرد و افزود: به لطف خدا و حمایت شرکت مس ما در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مهم‌ترین آن انتخاب یک مربی با اخلاق، محترم و توانمند به نام محرم نویدکیا بود و مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با اشاره به اینکه مردم رفسنجان به حضور نویدکیا افتخار می‌کنند، تصریح کرد: تیم ما جدای از عملکرد درخشان و کسب نتایج بسیار خوب که تمجید همه را به دنبال داشته است، الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه‌ای ایران است که برای شرکت مس و باشگاه به مراتب بیشتر از نتیجه اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه‌سازانی وجود دارند و تلاش می‌کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند، اضافه کرد: تیم مس رفسنجان فقط در زمین پاسخ می‌دهد و به خواست خدا، تلاش کادر فنی و زحمت بازیکنان و حمایت هواداران، سومین تیم برتر نیم‌فصل دوم هستیم که با بهترین خط حمله به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم.

پورمحمدی با اشاره به به مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل آینده گفت: خوشبختانه نگاه مثبتی در شرکت مس و استان و شهر نسبت به تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات رفع شده است و به خواست خدا می‌خواهیم با حضور نویدکیا برای یک فصل موفق و آماده کردن تیمی قدرتمند حاضر شویم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان خاطرنشان کرد: توانایی حقیقی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند و شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد؛ امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم ضمن استمرار نتایج موفق در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی در فصل آینده، یکی از تیم‌های قدرتمند و شایسته بالای جدول باشیم.

کد خبر 748117

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟
  •  عربستان جلسه‌ای درباره آینده غزه برگزار می کند
  • عربستان میزبان مذاکرات چندجانبه درباره آینده غزه
  • در خواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • آژیر خطر در «کزوویم» به صدا درآمد/ مقابله قسام با اشغالگران
  • مارتین لوتر کینگ و خشونت