Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@06:54:11 GMT

ماجرای زنانه و مردانه شدن بوستان‌های تهران چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۳۴۲۹

ماجرای زنانه و مردانه شدن بوستان‌های تهران چه بود؟

عضو شورای شهر تهران ضمن تکذیب زنانه و مردانه شدن بوستان‌های پایتخت گفت: این ماجرا برای منفی‌بافی و سیاه‌نمایی بوده است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید محمد آقامیری در صحن امروز شورای شهر اعلام کرد: من مصاحبه‌ای در خصوص رد یک شایعه انجام دادم و زنانه و مردانه شدن بوستان های تهران را رد کردم و تأکید داشتم که تنها در خصوص بوستان مادر و کودک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است در ۳۵۲ بوستان و در قسمت کوچکی فضای بسیار مناسبی برای مادران و کودکان در نظر گرفته شود که مادران با حجاب راحت‌تری به بازی با کودکان خود بپردازند؛ این طرح شهرداری یک طرح بسیار مناسب است.

وی همچنین تصریح کرد: لوازم بازی کودک در این فضا پیش بینی شده و برای فضای موجود نگهبان در نظر گرفته شده که به غیر از مادر و کودک، فردی دیگر وارد نشود و بدون مزاحمت فضایی مناسب برای مادران و کودکان ایجاد شود.

آقامیری با بیان اینکه برخی می گویند مادر و پدر می خواهند در کنار کودک باشند، یادآور شد: تهران بیش از دو هزار و ۲۰۰ پارک در ۲۲ منطقه دارد که تنها در ۳۵۲ پارک و در گوشه ای از آن فضای مادر و کودک ایجاد خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه عده ای با غرض ورزی می خواهند بگویند که به دنبال این هستیم که پارک ها را زنانه و مردانه کنیم، یادآور شد:  نمی دانیم چرا از این موضوع خجالت نمی کشند. این تفکیک جنسیتی برای منفی بافی و سیاه نمایی است و متاسفانه یک سایت داخلی به این شرایط دامن می زند. از روابط عمومی شورای اسلامی شهر درخواست دارم کسانی که در صحن شورا به این قضیه دامن می زنند از صحن اخراج شوند. 

وی با تأکید بر اینکه شاید در کشورهای غربی اینگونه نباشد اما این اتفاق خوبی نیست که عده ای خبرنگار از این راه امرار معاش کنند، تصریح کرد: دیشب پیک بامدادی با من تماس گرفت و اصل قضیه را جویا شد اما با این وجود خبر در رسانه های خارجی تکرار شد. ضرورت دارد شورا تذکر دهد چون این سایت برای بار دوم است که حرف مرا به گونه ای دیگر منتشر می کند.

آقامیری با بیان اینکه ۹ فضای مادر و کودک وجود دارد که انتظار داریم به ۴۰ فضا افزایش پیدا کند، یادآور شد: آقایان می توانند در دو هزار و ۲۰۰ پارک موجود به راحتی ورزش کنند.

وی با تأکید بر اینکه اخبار باید به درستی انتقال داده شود، اظهار کرد: این موضوع رسالت رسانه هاست و روند کار باید به این شکل باشد.

سروری نایب رئیس شورای اسلامی تهران نیز در این خصوص گفت: در پارک ها قسمتی برای مادر و کودک پیش بینی شده است. مادرانی که می خواهند با کودکان خود راحت بازی کنند به این قسمت مراجعه کنند و نمی دانم این موضوع چه اشکالی دارد که بلوا ایجاد می کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت شورای شهر پارک تهران مردان زنان بانوان آقایان بوستان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت زنانه و مردانه مادر و کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست «رودررو با مسئولین» که با هدف مطالبه گری اصحاب رسانه از مسؤولین و به همت بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: شورا رسانه گریز نیست و حتی به دنبال پخش آنلاین جلسات شورای شهر بودیم.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری حوزه بازی سیاسی نیست و به همین جهت هیچ محدودیتی در ارتباط با رسانه‌های همسو و غیر همسو نداشتیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: در هنگام بررسی بودجه سالانه با حدود ۴۰۰ نفر از اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن نگاه‌های سیلسی نامه نگاری کردم تا تظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند و این نشان از نگاه ما برای استفاده از خرد جمعی اقشار مختلف است.

وی تاکید کرد: معتقد به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌ایم.

فرمانی بیان کرد: حفظ باغستان سنتی از اولویت‌های شورای شهر بوده و در این زمینه شاهد رشد بودجه این سازمان در سالهای اخیر و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در حوزه احیای بوستان‌های شهر نیز برنامه ریزی جدی صورت گرفت و امروز شاهد احیای بوستان دهخدا هستیم و در گام بعدی نیز بوستان‌های الغدیر و ملت احیا خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه انتصابات مدیران شهرداری اختیاری نداریم اما بارها نسبت به انتصابات تذکرات لازم را به شهردار داده‌ایم.

کد خبر 6090202

دیگر خبرها

  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟