Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:34:37 GMT

شهید صیاد شیرازی خالق عملیات های نظامی بزرگ بود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۴۷۳۴

شهید صیاد شیرازی خالق عملیات های نظامی بزرگ بود

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد شهادت سرلشکر شهید علی صیاد شیرازی که در محل قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با جانفشانی و شهادت بزرگ مردانی چون صیاد شیرازی ها امروز حافظ و خدمتگزار آب و خاک میهن اسلامی و مردم آن می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی با خدمات خود هم دنیا را داشتند و هم آخرت را، اظهار داشت: ایشان بزرگ مردی بودند که فرماندهی معزز کل قوا بر تابوتشان بوسه زدند و فردای روز شهادتشان نیز نخستین فردی بودند که بر سر مزارشان حاضر شدند و فرمودند که دلم برای صیادم تنگ شده و به درستی که شهادت حق ایشان بود.

امیر محمدشفیعی تصریح کرد: فداکاری و از خودگذشتگی های ارتش جمهوری اسلامی با سرداران شهیدی چون صیاد شیرازی ها در طول تمامی دوره های پر فراز و نشیب انقلاب همواره مورد تمجید امام راحل و فرماندهی معزز کل قوا قرار گرفته و این مساله همواره برای این حوزه قابل افتخار بوده است.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی قهرمان،افزود: دیدار کارکنان ارتش با نماینده ولی فقیه در استان، اهدای خون کارکنان ارتش، غبارروبی از مزار شهدا، حضور در مراسم نماز جمعه، برگزاری دعای کمیل، رونمایی از یادمان شهدای گمنام و افتتاح نمایشگاه ادوات و تجهیزات نظامی از جمله مهمترین برنامه های ارتش در قزوین خواهد بود.

۲۱ تا ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان نامگذاری شده است.

برچسب‌ها ایرنا شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران ایرنا شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران قزوین ارتش جمهوری اسلامی صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد

سرلشکر موسوی گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار