Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-استاندار گیلان بر ضرورت تبیین اهمیت تزریق دوز سوم واکسن و اقناع افکار عمومی به انجام این مهم در جهت حفظ سلامت عمومی جامعه تأکید کرد و گفت: لازمست پایگاه‌های سیار و تیم‌های واکسیناسیون در شهرک‌های مسکونی، روستاها و مراکز  پر رفت و آمد افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری آریا از رشت اسدالله عباسی  در جلسه ستاد مدیریت کرونا گیلان با محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم رضوی اظهار کرد: امروز دشمنان با اختلاف‌افکنی سعی در شکستن وحدت مسلمانان دارند و دست به هرکاری در هر مکانی می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به وضعیت کرونا در گیلان و کاهش شمار فوت شدگان ناشی از بیماری افزود: عادی انگاری در جامعه و عدم رعایت دستورالعمل ها توسط برخی افراد، موجب شده تا شاهد بروز چند دوره سخت از گسترش این ویروس باشیم.

رئیس ستاد استانی مدیریت کرونا گیلان انجام اقدامات نظارتی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در خصوص تزریق واکسن هم باید به انجام این مهم در بازاریان و صاحبان مشاغل که با افراد پرشماری مراوده دارند، توجه ویژه ای داشت.

عباسی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اصناف گیلان در امر واکسیناسیون ، ثبت نام در سامانه نشان سلامت  و دریافت QR Codeعملکرد خوبی داشته اند که این مهم باید تداوم یابد.

وی با اظهار گلایه از آن دسته افرادی که از تزریق واکسن خودداری می‌کنند، حفظ سلامت عمومی جامعه و نیز کاهش مخاطرات ناشی از شیوع ویروس را از نتایج مثبت واکسیناسیون خواند و افزود: در جلسات ستاد استانی مدیریت کرونا چندین بار تاکید داشته ام که دستگاه های اجرایی گزارشی از واکسیناسیون پرسنل خود ارائه کنند و لازمست این مهم مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

استاندار گیلان عدم توجه به واکسیناسیون را به‌معنای بی توجهی به سلامت آحاد جامعه و به خطر انداختن جان آنان دانست و تأکید کرد که موضوع واکسیناسیون، در همه دستگاه ها و نیز مراکز آموزشی با جدیت دنبال شود و سیاست اقناع سازی افکار عمومی از سوی رسانه ها در تحقق این امر، موثر است.

عباسی تریبون‌های نماز جماعت و محافل دینی ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای ترویج بیشتر ارتقاء فرهنگ بهداشت عمومی و دعوت به واکسیناسیون دانست و از روحانیون و مبلغان مذهبی خواست به این موضوع توجه کنند.

وی به افزایش پایگاه های سیار و حضور تیم های واکسیناسیون در شهرک های مسکونی ، روستاها ، ورزشگاه ها و اماکن تجمعی تاکید و خاطرنشان کرد: در اجرای این سیاست از ظرفیت طرح شهید سلیمانی استفاده شود.

استمرار عدم ارائه خدمات از سوی بانک ها به افرادی که واکسن نزده اند، تداوم رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی در جریان آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه ها و اهتمام به تعالی آموزشی فرزندان‌مان از دیگر مواردی بود که استاندار گیلان بر آنها تأکید کرد.

 در این جلسه رئیسان کمیته‌های تخصصی ستاد کرونا گیلان گزارش هایی از فعالیت های انجام شده ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گیلان استاندار رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا

برخی همچنان بر این باور هستند که واکسن‌های ویروس کرونا، عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته است. 

فرانسوا ژاویه فومو تاموزو، فوتبالیست سابق اهل فرانسه و کنگو، علیه شرکت‌های فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او معتقد است این شرکت‌ها که سازنده واکسن کووید-۱۹ هستند، بر حرفه او تأثیر گذاشته‌اند.

طرفداری | به گزارش اکیپ، فومو تاموزو در حالی که حالا در سن ۲۹ سالگی بازنشسته شده است، علیه شرکت‌های داروسازی فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او می‌خواهد مشخص شود که آیا واکسن کووید-۱۹ نقش مهمی در مصدومیت‌های او داشته که به شدت بر حرفه وی تأثیر گذاشته است. فومو تاموزو که پیش از خداحافظی از فوتبال در تیم‌های اوسر، یو اس کویوی-روئن، ماریتیمو و استاد لاوال بازی می‌کرد، همچنین از فدراسیون فوتبال فرانسه به دلیل تحت فشار گذاشتن بازیکنان زیر نظر خود برای واکسینه شدن، شکایت کرده است.

به گفته‌ این بازیکن، از زمان واکسیناسیون، مصدومیت‌های پی در پی باعث آسیب به دوران حرفه‌ای او شده است: درد زانو (گونالژی)، تاندونوپاتی و پارگی تاندون آشیل، او را ماه‌ها از زمین دور نگه داشته‌ است. این مصدومیت‌ها اکنون بر زندگی روزمره او نیز تأثیر می‌گذارد:

راه رفتن طولانی مدت به سختی قابل تحمل است، از طرف دیگر دویدن هم برایم غیرممکن است. به محض اینکه می‌خواهم به خودم فشار بیاورم، مثلاً از پله‌ها بالا بروم یا چیزی از قفسه بردارم یا حتی پایین بیایم، درد شدیدی احساس می‌کنم.

دادگاهی برای تعیین ارتباط احتمالی بین واکسن و مصدومیت‌های فومو تاموزو در نظر گرفته شده است. دادگاه پاریس در تاریخ ۲ جولای جلسه‌ای برای این پرونده برگزار خواهد کرد تا در مورد لزوم تشکیل هیئت کارشناسان که وظیفه آن‌ها تعیین ارتباط (یا عدم ارتباط) بین دوزهای واکسن و مصدومیت‌های این بازیکن ۲۹ ساله است، تصمیم‌گیری کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • دستورات و تاکیدات اژه‌ای در راستای اقناع افکار عمومی
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!