Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@03:22:37 GMT

تاکنون موردی از مارگزیدگی نداشتیم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۶۴۵۵

تاکنون موردی از مارگزیدگی نداشتیم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص انتشار مطلبی در شبکه‌های اجتماعی استان در خصوص هجوم گسترده مارها به شهر اصفهان گفت: روز گذشته اخبار و اطلاعاتی در اینباره از سوی برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که موجب نگرانی برخی از شهروندان شده است.

به گزارش ایمنا، ابراهیم مطلبی اظهار کرد: طبق رخدادی هرساله در سرتاسر کشور، مارها در فصول بهار و تابستان از خواب زمستانی بیدار می‌شوند و از اواسط فروردین تا پایان مرداد در برخی از مناطق به خصوص زمین‌های بایر، زمین‌های کشاورزی، مادی‌ها و انهار و یا منازلی که در کنار زمین‌های بایر و کشاورزی هستند مشاهده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گاهی اگر مراقبت کافی صورت نگیرد، ممکن است مارها وارد منازل شوند، اما این اتفاق، امر نگران کننده‌ای نیست و در این مدت، موردی رخ نداده است که مار به فردی حمله کرده باشد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تاکید کرد: فقط به شهروندان توصیه می‌کنیم اگر احیاناً ماری را رؤیت نمودند، بدون تحریک کردن آن، با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند تا همکاران ما در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، با تجهیزات کامل به مکان اعزام شده و مار را زنده‌گیری کنند.

کد خبر 567450

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان شهر کلانشهر مارگزیدگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر کل مدیریت بحران استان در شهرضا گفت: در سطح استان ۳ هزار کیلومتر رودخانه داریم که برای پیشگیری و کنترل سیل باید ۴۰۰ کیلومتر از این رودخانه‌ها به صورت ویژه ساماندهی شود.
منصور شیشه فروش افزود: تصرفات و آزادسازی مسیر رودخانه ها، اجرای طرح‌های ساماندهی رودخانه ها، آزادسازی مسیل‌ها و اصلاح و بازسازی مناطق اولویت پذیر در مسیر رودخانه‌ها نیاز به اعتبار دارد که وزارت نیرو این اعتبار را باید تامین کند.


به گفته وی در زمینه فرونشست زمین اجرای طرح‌های تعادل بخشی منابع آب و تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی فقط با احیای رودخانه زاینده رود محقق می‌شود که تامین اعتبار برای تکمیل طرح‌های تامین آب برای حوزه زاینده رود و جلوگیری از بارگذاری‌های غیرقانونی، جزو تعهدات وزارت نیرو است.


مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: برای جلوگیری از تشدید فرونشست زمین، کنترل کانون‌های گرد و غبار و رفع مشکلات مرتبط با کم آبی و خشکسالی باید نسبت به تامین حقابه‌های قانونی کشاورزی و زیست محیطی رودخانه زاینده رود، احیای تالاب گاوخونی و تامین حقابه‌های تالاب که بر اساس مطالعات انجام شده، سالانه ۱۷۶ میلیون متر مکعب است، اقدام شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری ماراتون اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • برگزاری ماراتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • برگزاری مارتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • فرونشست در اصفهان و خوزستان به بیش از ۷تا۱۰ سانتی متر رسید